אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
עיצוב אירועים

עיצוב אירועים היום הפך להיות חלק בלתי נפרד מן ההכנות לחתונה


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אירועים

 עיצוב אירועים

 

אם בעבר הייתה מספיקה מפה לבנה, מפיות לבנות וסידור פרחים קטן ועגול על בסיס קלקר ירוק, כיום כל האמור כבר אינו תופס. כיום לאירוע יש מה שקרוי בעגה המקצועית Look'n Feel . קיימים סגנונות, אפיונים, אלמנטים דקורטיביים, אנשי מקצוע המתמחים בנושא ותשומת לב יתרה לכל הפרטים – מהקטן ביותר ועד לגדול ביותר.

 

בין אם בוחרים בסגנון קלאסי או אירוע הנושא אופי מסוים כמו : חתונה בטבע, חתונה מהסרטים, בר מצווה אידיאנה ג'ונס או יום הולדת בסגנון ונציאני – זהו היבט אותו יש לסכם עם ולמול בעלי המקום ולהחליט אם מרימים את העיצוב בכוחות עצמיים או שמא בוחרים מעצב/ת אירועים.

 

בכל אולם או גן אירועים קיימת היום חבילת עיצוב בסיסית הכוללת מפת שולחן ומפיות בד בהתאמה במבחר של כשמונה צבעים ו - Center Piece שהוא אלמנט עיצובי במרכז השולחן. לרוב יהיה זה נר או פמוט.

כל מה שמעבר יהיה כרוך בתוספות, מחשבה, ארגון וכמובן : השקעה כספית נוספת.

 

נושא עיצוב האירוע מתחיל מההזמנות המעוצבות, דרך אופן המשלוח שלהן, החופה וסביבתה ועד לשולחנות ולרחבת הריקודים.

על פי רוב, מרבית החופות כיום הן חופות יפניות שעל בסיסן ניתן לשלב פרחים, קריסטלים, נרות, פסלונים ותאורה מיוחדת. לחופה יוביל שביל מבד עליו נהוג לפזר עלי כותרת של פרחים, קונפטיז או בדים נוספים. בשביל המוביל לחופה הנוצר על ידי הבד וסידור הכיסאות בשני גושים – מימין ומשמאל – מציבים עמודים המוארים באור נוסף או מהווים בסיס לאלמנט עיצובי נוסף כמו: פסלונים או סידור פרחים או נרות או לפידים.

את השולחנות מסדרים על פי בקשת הלקוח והם מסודרים על פי סקיצה הנקבעת מראש. בשלב התכנון מחליטים אם רוצים שולחנות מרובעים או שולחנות עגולים, שולחנות אבירים ארוכים ושולחנות גבוהים המפוזרים ברקע. מי שמשקיע בעיצוב שהוא מעבר לבסיס המוצע, יכול לשלב אלמנטים מן הצומח והטבע כמו פרחים, חלוקי נחל וקורות עצים, קריסטלים מסוגים וגדלים שונים, נרות בצבעים, צורות וגדלים שונים, פמוטים דקורטיביים  או בפסלים.

ככלל, ניתן להשתמש היום בעקרונות ופרטי דקורציה סמליים מתוך תורת הפנג שוואי (= תורת המיקום הסינית).

לרחבת הריקודים ניתן להוסיף פינות ישיבה אלטרנטיביות בצידיה או בר רחב ידיים במרכז מתחם הישיבה.

מחירי מעצב אירועים נעים היום בין 2,000 ₪ עד..... 20,000 ₪ ואף יותר – תלוי מה מעוניינים להביא. 

אירועים קטנים