אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
סלון כלות


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית סלון כלות

 סלון כלות

 

סלון כלות הוא המקום ממנו תצאי ביום חתונתך אל עבר הצילומים ואולם האירועים. בעבר היו כלולים תחת מושג זה המקומות בהם היו תופרים ומעצבים את השמלה בעוד היום מציע כל סלון כלות המכבד את עצמו מעטפת שלמה של שירותים נלווים אשר נועדו לחסוך לכלה זמן יקר ולהכינה מכף רגל ועד ראש לאירוע המשמח של חייה.

 

האמת היא שעל מנת להבין מדוע יש צורך בסלון מיוחד שיכין אותך לאותו יום יחיד של פעם בחיים, צריך ללכת "קצת" אחורה. אחורה לילדות, אחורה לסיפורי האלף לילה ולילה, לאגדות בהן הנסיך מצא את הנסיכה והם "חיו בעושר ואושר עד עצם היום הזה". גם בתמונות וגם בתיאור, הכלה המיועדת הייתה נסיכתית, עוטה לגופה שמלה ארוכה ולבנה עם מלמלות או פרחים העוטרים את שערה. ברקע נצצה לה שרשרת ולידיה כפפות לבנות... וכך ממשיך הזיכרון הראשוני הזה. ואח"כ הגיעה הוליווד והוסיפה נדבכים לאגדות והפכה את כל הפנטזיה הזו למשהו מאוד ויזואלי. משהו שכל נערה, כל אישה רוצה גם עבורה.

שהחתונה תהיה נוצצת ומפוארת, שהיא תהיה המלכה באותו היום ושבחגיגת החתונה היא תיראה כמו אחת מאותן נסיכות עליהן נהגה לקרוא בילדותה.

 

והיה מי שאמר שבשביל יופי צריך להתאמץ, לא ?!

 

אם נרד חזרה לקרקע ונבין במה דברים אמורים, על מנת לבחור סלון כלות מתאים יש לבצע מחקר ובירורים בדיוק כמו לכל מרכיב אחר בהפקת החתונה.

לברר אם שמעתן המלצות, לחרוש על פני מגזינים, לחפש פרסומים וברגע שתגיע הכלה המיועדת לבדוק את השטח, רצוי שתגיע לפחות עם כיוון.

מעצבת שמלות כלה מנוסה בסלון כלות, תדע לתת מענה נכון באם הכיוון שחשבו עליו טוב או מחמיא או שמא דורש שינוי. בסלון כלות עם ניסיון ידעו לתת מענה למידות, לגחמות, לצרכים והכי חשוב: לפנטזיה שלך, הכלה.

סלוני כלות פזורים היום בכל רחבי הארץ – קטנים כגדולים. יש מי שמעדיפה לפתוח סלון כלות בחצר ביתה ויש מי ששוכר חנות במרכז מסחרי הומה אדם או על רחוב ראשי.

בכל מקרה, עדיף שעם הגעתך לסלון כלות, תוכלי להתרשם כבר מחלון הראווה מדגמים שונים, להתענג על מבחר קיים בתוכו ולהיות מסוגלת למדוד שמלות בסגנונות שונים.

 

בסלון כלות ראוי ידעו להביא למדידה ולהראות לכלה המודדת הינומה לדוגמא, שובל כאופציה, תכשיטים וטולים שייתכן ותרצה להוסיף לשמלה.

 

מלבד כך, השכילו היום מעצבי שמלות הכלה להבין שיש לתת מענה מקיף לכלה ועל כן, משלבים פעמים רבות גם שירותי עיצוב שיער ואיפור במקום ומי שרוצה באמת לפנק את הכלה, משקיע גם בעיצוב ציפורניים .

במידה וסלון הכלות נמצא בתוך בית מלון, סביר להניח שניתן לשלב בחבילה הכוללת גם מסאז'  .

 

אם כן, תנו לפנטזיה להתגשם כבר עם העבודה בסלון הכלות.

אירועים קטנים