אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מסיבת רווקים


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מסיבת רווקים

 מסיבת רווקים

 

עבור המין הגברי טקסי מעבר תמיד התאפיינו באקטים סמליים . אצל הגבר היהודי, האקט הסמלי הראשון מגיע בגיל שמונה ימים, ממשיך עם בר המצווה ומגיע ליום החתונה. אך אם נניח לרגע בצד את המסורת וההלכה – בין אם הגבר הוא נימול או לא, קיימות גם מסורות חברתיות.

מסיבת הרווקים היא אחת מאותן מסורות !

לילה אחד של שכרון חושים אשר אמור לנתק את הגבר מחיי ההוללות המאפיינים רווקים (גם אם בפנטזיות שלהם...) ולהעבירו לתודעה שהוא נכנס לחיי זוגיות והקמת משפחה עתידיים משלו.

 

 

אז מה יש במסיבות הללו שהוא כל כך מסתורי ? מה יש שם שהוא כל כך סקסי ? והאם זה תמיד ייגמר בעוד לילה ב"פוסיקאט" ?

 

מסתבר שכיום התשובות הן מגוונות. יש גברים אשר יעדיפו ללכת על בטוח ולכנס את החבר'ה למועדון חשפנות – שם ישתו לשוכרה, יגורו מנשים חשופות חזה, יצעקו, יעבירו צחוקים ודאחקות וירגישו שהם אחל'ה אחוקים שעשו 'טוב על הנשמה' (ועוד כמה מקומות) לחבר/חתן המיועד.

יש את הגברים שיקחו את החתן to be למסיבה מטורפת ורק אז יגיעו למועדון החשפנות ל"קינוח" ויש את הגברים שיבחרו באופציות אחרות :

 

אגב, המשותף לכל אופציה הוא כמויות האלכוהול הבלתי נדלות שתישפכנה .

 

-         וילה עם בריכה, סוני פלייסטיישן, מוסיקה, הרבה אלכוהול ו... חשפנית או יותר מאחת שתעלנה את הטורים ל כ ו ל ם .

-         סוויטה פרטית אשר תכלול מגוון פינוקים כמו ג'קוזי, אפשרות לשימוש בשירותי ספא נוספים כמו סאונה, מסאז'ים פרטיים, די.ג'י, הרבה אלכוהול וחברה נשית מהסוג החשוף (או שלא).

-         שייט ביאכטה יכול להוות חוויה נהדרת. שייט לילי בלב ים עם מגוון פינוקים קולניאריים, אלכוהול, מוסיקה שתעיר את כל שוכני המצולות ואפילו יציאה מהגבולות הטריטוריאליים של ישראל – שם אפשר להעמיק את מגוון האפשרויות למשחקים שונים.

-         ערב סיגרים ואלכוהול לסולידיים שבחבורה. ניתן לארגן במקום המעביר סדנאות יין ואלכוהול או בחדר פרטי של מסעדה או מועדון ולדאוג לפינוקים משך כל הערב.

-         היום יש גם בארץ לימוזינות היכולות להכיל מספר לא מבוטל של אנשים ואפשר לשכור אותן ללילה שלם או על בסיס שעה וליהנות בפנים ממוסיקה, אלכוהול ומשחקי חברה וכל זאת... שמישהו אחר נוהג.

באמצעות הנהג הפרטי באותו הערב ניתן לצאת לסבב בארים, למצוא לוקיישן ליד הים, בפארק או כל מקום אחר העולה על רוחם של החוגגים.

-         ספורט אתגרי וטיולי שטח לאלו מהחבר'ה המעדיפים לצאת לטראק או קמפינג בסוג של אחוות גברים מושלמת. אפשר לתכנן טיולי שטח עם ג'יפים במדבר, לטייל בצפון (רמת הגולן נהדרת לטיולי אוהלים) במסלול שתוכנן מראש ולהעביר יופי של זמן איכות גברי ביחד.

-         וכן... יש גם את הגברים הרוחניים שיעדיפו סדנה מדברית עד הזריחה.

 

 

אירועים קטנים