אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
ירח דבש


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ירח דבש

 ירח דבש

 

המתח, הלחץ וההכנות האינטנסיביות לקראת הפקת החתונה רק מגבירים את חלום ירח הדבש שיגיע לאחר האירוע המשמח.

הזוגות הטריים רק מחכים לאפשרות לקחת כמה צעדים לאחור, להאט את הקצב ו... לנוח . או שאולי לטייל הרבה ?!

תהיה אשר תהיה ההחלטה, כמה עובדות הן בטוחות : גם ירח דבש דורש תכנון, תיאום ציפיות בין בני הזוג ועדיף שתהיה זו חוויה בלתי נשכחת !

 

 

יֶרַח דְבַשׁ הלקוח מתוך המונח הלועזי באותו השם, קשור באיזושהי אמונה כי אכילת דבש משך חודש ימים לאחר החתונה, היא ערובה לכך שהנישואים יהיו מתוקים, מלאי אהבה, חמלה והבנה ומחויכים לרוב.

בדרך כלל, המדובר הוא בנסיעה למקום מעט מרוחק – אם בארץ ואם בחו"ל. עדיפות גדולה היא למקומות בעלי גוון רומנטי מטבעו כך שחווית האינטימיות לא תיפגם.

ירח דבש אפשר לחגוג בצימרים, בתי מלון, בטיולי מסע, בטיולים מאורגנים או על אי מבודד ואקזוטי. מה שבטוח הוא שאפשרויות לא חסרות !

 

מה צריך לעשות בראש ובראשונה על מנת שירח הדבש יהיה נפלא ?

תיאום ציפיות !!!

 

חשוב ששני בני הזוג יבינו כי כל נסיעה מעט מרוחקת, למשל, כוללת בחובה זמן טיסות, נסיעות, התאקלמות ובירורים מקומיים. לא כל היבט כזה או רומנטי בהגדרתו אך אם מחליט הזוג הצעיר לקחת את הכל ברוח טובה, הסיכויים ליהנות מרובו הם גבוהים.

 

לאחר שבסיס הבילוי הובן יהיה על הזוג הטרי לקבל את אחת ההחלטות המהותיות ביותר והיא : לבחור לאן נוסעים. רצוי למצוא מקום שיהיה אהוב על שני בני הזוג המציע פעילויות שניתן ליהנות מהן יחד וגם כאלו שכל אחד ירצה לעשות בנפרד.

 

אם בוחרים לצאת לירח דבש שהוא בסמיכות לחתונה, סביר להניח שהזוג יתחיל את החופשה מעט עייף ועל כן, מומלץ לבחור מקום המציע טיפולי ספא מפנקים, שלווה, נוף מרגיע (וגם מעורר בעת הצורך...) .

יעדים נבחרים : החל מפאריז הרומנטית, דרך רומא וונציה,  יוון וסביבותיה, הוואי, הקאריבים, תאילנד (רחוק אך זול), לאס וגאס, סאן פרנסיסקו – כל אלו מציעים שילוב בין אתרים עוצרי נשימה, בידור ומלונות מפנקים.

 

חלק מהמתכון לירח דבש מוצלח הוא התזמון, העיתוי.

יש זוגות המעדיפים להצמיד את ירח הדבש לחתונה . גם אז כדאי לקחת יומיים שלושה להירגע ואז לצאת בניחותא. על הזוגות המעדיפים לא להצמיד את ירח הדבש לחתונה כדאי לא להתרחק יותר מדיי במועד כי אז מאבדים מומנטום מסוים הנבנה בהכנות לאירוע.

בכל מקרה, כדאי לתכנן אותה ברמת הסיכום עם מקום העבודה, הלימודים או כל אילוץ אחר.

ואחרי התזמון מגיע האורך. לא כל הזוגות אכן יכולים לקחת חודש ימים "לפי הספר" . ואם בפחות עסקינן, אזי רצוי לקחת חופשה אשר לא פחותה משבוע ימים ולא ארוכה יותר משישה שבועות. תלוי, כמובן, לאן נוסעים ...

 

לצד העיתוי ואורך החופשה על הזוג הטרי לחשוב האם הוא מעוניין בירח דבש שטיבו טיול מסע בו מקום הלינה פחות משמעותי או שמא מעוניין בבתי מלון מפנקים. יש לחשוב גם האם יש חשקים קולינרים מיוחדים או שאפשר להסתפק במה שמציעה סביבת המלון או הטבע.

 

ומה עם פעילויות נלוות ?

מה מעניין זוג צעיר במהלך חופשה מלבד רומנטיקה, קניות, בטן גב והרבה תמונות ?

האם תהיה זו פעילות ימית, אקסטרים, צפייה במופעים גרנדיוזיים, טיולים מאורגנים, סדנאות יומיות ? האם על הזוג בירח הדבש להסתמך על תחבורה ציבורית או שמא כדאי לו לחשוב על השכרת רכב?

 

תהינה התשובות אשר תהינה, תכנון נכון ורגוע של ירח הדבש תבטיח חוויה שתסופר לנכדים בגאווה ובכיף.

אירועים קטנים