אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
חתונה


איריס לקנר
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חתונה

 ברוכים הבאים להפקת חייכם : החתונה !

 

מאת : איריס לקנר

 

זה התחיל בסיפורי האגדות לפני השינה כאשר היינו קטנים וכל סיפור היה מסתיים בנסיכה ונסיך ש"חיו באושר ועושר עם עצם היום הזה", המשיך עם סדרות הטלויזיה הראוותניות, סרטי הקולנוע הרומנטיים שבכל נשיקה מתרוממת הרגל של הבחורה למעלה וברגע נשמעים כינורות ומסתיים בסצינה בה חתיך עם שיניים לבנות וישרות כורע על ברכו ומציג טבעת יהלום מנצנצת  ואז ... צריך לממש את הפנטזיה ולהפיק את החתונה... שלכם !

 

 

הישראלים הם עם שאוהב לשמוח ולעשות שמח. תנו לו רק סיבה ויש מסיבה.

ואם המדובר בזוג שהחליט לבוא בברית הנישואים, מה טוב. תתקיים חופה וקידושין ואחר כך תתחיל החגיגה האמיתית : ההפקה הקרויה מסיבת החתונה.

בכל מקום בעולם יש דרכים ייחודיות וסמליות לקיים חתונה אך בארץ התפתחה סביב אירוע החתונה תעשייה שלמה המזינה את הפנטזיה של החתן והכלה.

החל מבגדי הזוג, קרי: שמלת הכלה וחליפת החתן, דרך תיעוד האירוע, הרקדת המוזמנים, האולם או גן האירועים – הוא הלוקיישן בו מתקיימת החתונה - ועד למזכרות של הזוג לאורחים.

 

בבואם של זוגות ומשפחות להרים חתונה, יש הרבה מאוד אלמנטים אותם יש לקחת בחשבון : העונה בשנה בה רוצים להתחתן, לפיכך המקומות האפשריים בהם ניתן לקיים את החתונה, האם רוצים לקיים חתונה בבית כנסת או באולם אירועים, מיקום גיאוגרפי, מספר מוזמנים משוער, האם הגשה או שירות עצמי, סוג האטרקציות או ההפתעות שמעוניינים לשלב במהלך מסיבת החתונה, עיצוב המקום ועוד .

 

ושלא תטעו : האורחים שלכם לא ישכחו אף פרט וידברו על הכל ביום שלמחרת והרבה מעבר לכך. ככל שהחתונה מושלמת יותר, כך הדעה הכללית תהיה טובה יותר. אם האוכל היה לא טוב או לא מספיק עשיר – אנשים יזכרו, אם הזוג בחר לעשות דבר מה מיוחד בחופה – לא ישכחו להם את זה, אם הזוג עבד על ריקוד והפתיע את כולם – אולי אפילו יגיע רעיון לשלוח אותם היישר לאחת מתוכניות הריקודים בטלויזיה, אם התקליטן היה לשביעות כל הטעמים – הן של המבוגרים ובטח של הצעירים – כולם יזכרו לטובה אותו ו... את העובדה שהזוג הוא זה שבחר כזה תקליטן.

בקיצור... יש מה לבדוק, להשקיע ולשמוח.  

 

שיהיה במזל !

 

banner
אירועים קטנים