אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
חליפות חתן


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חליפות חתן

 חליפות חתן

 

אומנם הכלה היא המלכה ביום החתונה ועיני כולם נשואות אליה, אך אם החתן משלים את המראה החגיגי עם חליפה או בגד מקוריים ומכובדים, השלמות מתקיימת במלואה.

בשנים האחרונות קיימת נטייה הולכת וגוברת להשקיע במראה החתן בחתונה. לא עוד חליפות שחורות ומשעממות כי אם חליפות ממיטב המעצבים וביטוי לרוח החופשית של בעל החליפה.

 

 

בגדול, מגיעות חליפות החתן בשני סגנונות עיקריים: שמרני ומודרני.

ישנם חתנים אשר יעדיפו חליפת חתן מודרנית – מה שאומר שהוא עשוי לדלג על עניבה ולהשתולל עם הצבעים וישנם החתנים אשר יעדיפו את חליפות החתן השמרניות יותר.

 

בכל מקרה, במציאות בה המבחר הוא לא קטן, כדאי לתת את הדעת ולחשוב על החליפה האולטימטיבית עבור בעל השמחה.

כאשר בוחרים חליפה לחתונה, ישנם מספר גורמים שכדאי לקחת בחשבון. ראשית יש להחליט מהו סגנון החליפה הרצוי. על מנת לקבל רעיונות, ניתן לבקר בכמה חנויות. בשנים האחרונות, הטרנדים נוטים לחליפות בגוון לבן שמנת, חליפות בסגנון קז'ואל, חליפות בצבעי פסטל, חליפות ברוח הסיקסטיז, חליפות שאנטי הכוללות חולצה ללא כפתורים עם צווארון סיני, ווסט קצר יותר מעליה ומכנס פשתן ועוד.

 

לאחר בחירת הסגנון, רצוי להחליט על טווח המחירים. מחירי חליפות חתן מתחילים במאות שקלים ומגיעים לאלפי שקלים ואף לעשרות אלפי שקלים.

גורם נוסף שחשוב לשים לב אליו הוא איכות הבדים. כיום ניתן למצוא חליפות חתן מבדים שונים, כאשר הנפוצים שבהם הם: כותנה, משי ופשתן.

חליפה מבד איכותי יכולה להחזיק מעל עשר שנים. לעומת זאת, חליפה מבד זול יכולה לאבד צורה כבר לאחר שנה.

היו פרקטיים : אם בכוונתכם ללבוש את חליפת החתן ביום החתונה בלבד, הבד הופך להיות פחות משמעותי ואפשר להתמקד בעיקר בגזרה ובסגנון.

אם החלטתם ללכת על סגנון Mix & Match ביומיום שלכם, תמיד תוכלו למצוא שימוש הולם לחלקי החליפה השונים.

 

איפה קונים ?

אפשר להתחיל מרשתות כמו ZARA ו'קסטרו', דרך מעצבי אופנת גברים ועד לחנויות המתמחות בחליפות לחתן.

אל נא תשכחו שקיימת אופציה נוספת: יש סלוני כלות המציעות כיום גם מגוון אפשרויות לחליפות החתן.

 

בכל מקרה, חשוב מאוד להתאים חליפות חתן למראה הגבר שלובש אותם ולאופיו.

 

אם במראה עסקינן, להלן מספר דוגמאות -

 

* לחתן רזה וגבוה כדאי ללבוש חליפת חתן לבנה.

במידה וכל החליפה לבנה, הנעל היחידה שניתן לנעול היא מוקסין שטוח בצבע לבן. אם בוחרים לשלב מתחת לחליפת החתן הלבנה חולצה שחורה או כהה, אפשר לנעול נעל אחרת שהיא איננה לבנה ובכך להגדיל את המבחר בנעלי החתן. ואם החולצה תהיה בגוון בהיר או פסטלי, עדיין הנעל המומלצת כאן תהיה לבנה.

 

* לחתן בעל מראה מלא כדאי ללבוש מכנס שאינו נמוך מידי כדי לא להוציא את הבטן החוצה. מומלצים כאן מכנסיים בגזרה ישרה. לגביי צבעים, העדיפות תהיה לצבעים כהים יותר דוגמת: שחור, כחול כהה והאפורים למיניהם.

 

אם באופי מדובר, הרי שחליפת סיקסטיז מוחצנת תתאים לחתן שאופיו בהתאם ואילו לגבר מופנם יותר או שמרני במידותיו, תתאים חליפה בהתאם.

 

בכל מקרה, מומלץ להיוועץ באישה שאיתך, אשתך לעתיד וטעמה.

טעמה של אישה הוא טוב וחשוב וחשיבות האירוע עבורה הוא גם כך גדול מימדים. חשוב שהיא תאהב את איך שאתה נראה גם מתחת לחופה... !

banner
אירועים קטנים