אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
הפקת אירועים

הפקת אירועים בעשור האחרון הפכה לנחלת הכלל ואינה שייכת יותר לאירועים יוקרתיים של העשירון העליון בארץ


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפקת אירועים

 הפקת אירועים

 

עד לפני כעשור הפקת אירועים נחשבה נחלתם של העשירים והמפורסמים, אך היום בחירה במפיק אירועים מקצועי היא כבר דבר שבשגרה.

אין צריך לג'נגל בין כל ספקי השירותים הדרושים להפקת אירוע אם בשיחה אחת מוסרים את המושכות למפיק אירועים מקצועי, דואגים שהבין מהו חלומכם ומשאירים את החלקים המהנים של הערב ומה שבא לפניו נטולי דאגה.

 

 

למי שטרם הבין את תפקידו הקרדינאלי של בעל מקצוע חשוב זה, מפיק האירוע הוא הגורם המתאם בין כל הספקים על מנת להבטיח שהכל יפעל כמתוכנן. מפיק אירועים מקצועי דואג לשמור על יחסי עבודה מצוינים עם הספקים עימם הוא עובד, והם – בתורם - עובדים קשה כדי שימשיכו לקבל הזמנות עבודה ממנו.

מפיק האירועים הוא הדמות עליו מוטלת האחריות הגדולה ביותר באירוע. הוא דואג שהכל יתקתק כמו שצריך, עליו להיות נוכח כאשר מגיע הציוד, לפני האירוע עליו לוודא כי הכול עובד כשורה ואם הוא נתקל בבעיות - עליו למצוא להן פיתרון מהיר והולם. על מפיק אירועים מקצועי (או מי מטעמו) להיות נוכח לאורך האירוע ובסופו ולדאוג שהלקוחות שלו מרוצים.

 

למפיקי אירועים מקצועיים באמת קיימת יכולת הנהגה בולטת והם יודעים כיצד להוציא את המיטב מכל אדם הלוקח חלק בהפקת האירוע. הם דואגים לכך שכולם יסתדרו זה עם זה ויעבדו כצוות.

 

מפיק אירועים עובד על פי רוב במסגרת חברה של הפקת אירועים – בין אם היא בבעלותו ובין אם הוא עובד דרכה. חברות אלו מספקות שירותים רבים ומגוונים למטרות שונות, באלפי ואריציות, סגנונות, תזמונים, ואתרים.

 

מה צריך לדעת מכם מפיק האירועים ?

על הלקוח לבוא מוכן עם מספר נתוני מפתח חשובים: סוג האירוע, קהל היעד, כמות האנשים המתוכננת, טיב האירוע, האם קיים נושא או מוטיב אשר מעניין אתכם ותרצו להדגיש במהלך האירוע, מה חשוב מבחינתכם שהאירוע יסמל, מהי האווירה שתרצו להעביר, מהם האמצעים בהם אתם מעוניינים להשתמש, ו... מהו התקציב שלכם.

אז ידאג מפיק האירועים לברר מולכם ליתר ביטחון האם ישנן גם אלטרנטיבות נוספות שתהיו מוכנים לשקול או האם תהיו פתוחים להצעות נוספות המגיעות ממי שהוא למוד ניסיון.

 

בפועל, הפקת אירועים היא עולם של אפשרויות בלתי מוגבלות.

 

 

מהי הדרך המומלצת לבחור מפיק לאירוע ?

האופן הבטוח ביותר הוא לשאול חברים קרובים, מכרים ומי מבין האנשים שאתם מכירים המארגן ומספר על "הפקות" מרשימות.

כמו כן, חשוב מאוד להרגיש שיש כימיה טובה עם מי שאתם שוקלים לשכור שירותיו כמפיק האירוע שלכם.

חשוב מאוד לשאול כמה שנות ניסיון בתחום צבר המפיק ולברר אם יש לו תיק עבודות באם אינכם מכירים את השם או עבודות שלו.

תמיד אפשר לבקש לבוא ולראות אירוע שמופק על ידיו – שם יהיה המקום להבחין כיצד הדברים מתנהלים.

 

 

ישנם רגעים רבים בחיינו שהיינו שמחים לנצור, לשמור ויום אחד לספר לנכדינו. ישנן חוויות מעשירות בחיים, המשמחות את לבנו ואת יקירינו. ישנם אירועים בהם אנו נפגשים ביחד – משפחה, חברים קרובים, חברים לעבודה ואלו בדיוק המקומות שנרצה להתעמק בהנאה ובאינטראקציה ולא בפרטים הקטנים. זה הזמן לשכור את שירותיו/ה של מפיק/ה אירועים !

 

אירועים קטנים