אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
גני אירועים


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית גני אירועים

 גני אירועים

 

בארצנו הקטנטונת שטופת השמש עם קיץ של 8 חודשים בפועל יהיה זה אך טבעי כי גני אירועים יהיו הבחירה הטבעית לרוב זוגות המתחתנים או כל אדם הרוצה לחגוג עם יקיריו שמחה גדולה כמו בריתה או בר מצווה.

בפועל קיימת גם פריחה גדולה מאוד של גני אירועים בעשור האחרון. אלו מתגאים בצמחייה מושקעת, מדשאות רחבות, תאורה עם מיטב החידושים ובאווירה נעימה ומרנינה העושה חשק לקיים אירוע תחת כיפת השמיים.

 

הלכה למעשה, בחירת המקום לקיום האירוע הוא אחד השלבים הראשונים והחשובים ומהווה את אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר.

גני אירועים פרוסים בארץ מצפון ועד דרום ומעניקים היצע מגוון ועשיר של פתרונות לקיום האירוע הבלתי נשכח של חייכם.

 

אם כן, בבואכם לבחור גן אירועים בצפון יש לקחת מספר דברים בחשבון :

 

ראשית, על מנת לעשות בחירה נבונה ומושכלת כדאי מאוד לגשת ולפקוד מספר מקומות לאחר שנעשה תחקיר ראשוני ברשת ובחומרי פרסום מודפסים. יש לזכור כי גן אירועים לעלום לא נראה במציאות כפי שהוא נראה בתמונות – לטוב ולרע.

 

צריך להחליט האם המדובר באירוע חורף או אירוע קייצי.

יש מי שיטען כי חתונת חורף, למשל, היא רומנטית יותר ובפועל – עובדתית גם זולה יותר, וכאן כדאי להחליט האם מתאים גן אירועים מקורה או אולם שמחות מתוך רשימה מכובדת של גני אירועים הקיימת היום. אם ההעדפה היא אירוע קייצי,  הטרנד הוא לערוך את החופה בחוץ ואת האירוע עצמו באולם ממוזג.

 

מבחינת תאריכים, קיימת בארץ נטייה לגבות יותר על אירוע המתקיים בימי חמישי ועל תאריכים ייחודיים כמו : 10.10 ודומיהם פשוט משום שהביקוש אליהם הוא גדול יותר.

 

בכל הנוגע למספר מוזמנים, קיימים גני אירועים אשר יציעו מחירים שונים לפי מספר המוזמנים.

באירועי קיץ, גני אירועים מבוקשים מתנים את ההזמנה במינימום אורחים נדרש ואם אין לזוג את המינימום הנדרש, הוא לא יוכל לקיים את האירוע באותו גן אירועים. בנוסף, אם יש כ- 400 מוזמנים, כדאי שלא לבחור במקום המתאים ל-1000 איש כי אז האורחים ירגישו שהם הולכים לאיבוד.

 

יש להקפיד ולברר שלקראת האירוע המיוחל, דואג גן האירועים לבצע ריסוס במקום ולהשקות את הצמחייה. לאחרונה קיימת נטייה לעבור לדשאים סינטטיים בחלק מגני האירועים. גם אז יש לדאוג שהוא מטופח ומלא.

 

ולסיום, לא לשכוח כי קיימים גני אירועים הפועלים ללא רישיון או שיש עליהם צו סגירה. זהו אחד הדברים הראשונים שרצוי לבדוק כאשר שוקלים לקיים אירוע בגן אירועים.

 

 

banner
אירועים קטנים