אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
בת מצווה


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בת מצווה

 בת מצווה

 

בת מצווה הינו היום בו חוגגים לנערה היהודיה המתבגרת את הגעתה לגיל 12 בו היא מתחייבת בקיום מצוות על פי ההלכה.

המסורת גורסת כי נערה בת 12 מחויבת בכל מצוות התורה שבהן חייבות נשים ככלל.  

על פי רוב הזרמים כיום, חגיגת בת המצווה אינה מחייבת הקשר דתי ועל כן, נוהג הציבור החילוני ואף המסורתי בישראל לחגוג את המועד במסיבה ללא סממנים דתיים. מסיבות כאלו נערכות בבית, במסעדה או באולם אירועים וכוללות סעודה, מוזיקת רקע או מוזיקה לריקודים ולעתים נאום של כלת השמחה ושל הוריה. יש המוסיפים לאירוע הופעות בידור, הקרנת סרט אודות הנערה החוגגת, ספר אורחים ועוד.

 

 

את חגיגות בת המצווה ניתן לאפיין באירוע לכל דבר : החל מהצילום וה"בוק" שתרצה כל נערה במסגרת זו, דרך מצגת עשירה בתמונות, מופע שהיא תאהב עם הקדשת שיר וכלה בשלל אטרקציות, דוגמת : זיקוקים, כתובות אש, רקדניות, להקת מתופפים, מתקנים מתנפחים לילדים בראשית גילאי העשרה ועד לסדנת סטיילינג קצרה מפיה של מומחית בנושא, מסלול דוגמניות בו מככבות הילדות – נערות (חברותיה של כלת בת המצווה), מעודדות צמודות ומשחקי ריקוד וירטואליים.

 

את חגיגות בת המצווה ניתן לקיים לאורך סוף שבוע שלם בבית מלון, מסביב לבריכה, באולם או בגן אירועים.

 

אופציה נוספת כיום אשר משתרשת בקרב בעלי היכולת הכלכלית המתאימה היא לשכור את שירותיו של מכון יופי כמו "פריטי וומן" בהרצליה פיתוח ולחגוג את בת המצווה כאשר הבנות הצעירות זוכות לטיפולים מפנקים, טיפולי טיפוח כמו מניקיור ופדיקיור וטיפולי פנים.

ואפשר גם להפוך את כלת השמחה ל"ראפרית", זמרת ראפ ליום אחד עם הכנת טקסטים והקלטה מראש כאשר במהלך האירוע תפצח כלת בת המצווה בשיר, קצב וריקוד. גם לצורך זה קיימות חברות ואולפנים שיעשו עבורכם את המלאכה.

ניתן לקיים את חגיגות בת המצווה בפארק אוטופיה שנמצא בקיבוץ בחן שבשרון, ליד בת חפר. בפארק אוטופיה ניתן לארגן סיור מודרך לקבוצת המוזמנים לכבוד בת המצווה בשילוב ארוחת קייטרינג עשירה. כמו כן, לשלב סיור ביער גשם בין מפלים וגשרים באווירה טרופית קסומה, כאשר הסיור כולל ביקור בכלוב עופות וציפורים ענק, אלפי סחלבים, אלפי צמחים אקזוטיים שונים, בעלי חיים ועוד...

בסיום הסיור מתכנסים האורחים ב"דק הטרופי" לארוחה עשירה: ניתן לשלב בהזמנה מראש עוגת יום הולדת וכיבוד קל.

ב"דק הטרופי" מקרן, מסך ומערכת למצגות והופעות פרטיות/ משפחתיות.

ניתן לשלב עבור הצעירים גם סדנת עיצוב בצמחייה ברמות מחירים שונות המתאימות לכל כיס, וכך בסוף הסדנא המבקר יוצא עם קוקטייל צמחים פרי יצירתו.

 

ולבסוף נסיים עם המלצה "חמה מהתנור" שלא מעט בנות ומשפחותיהן בוחרות לקחת : תיאטרון ריאליטי - שחקנים לבר/בת מצווה.

ומה זה אומר ? במסגרת מופע של תיאטרון ריאליטי, יעלה מופע לכלת בת המצווה אשר יהיה מורכב כולו מהסיפורים של המשפחה. המופע כולל : מנחה, שחקנים ומוזיקאי ובמהלכו ממחיזים בדרכים ייחודיות סיטואציות ילדות והתבגרות מחיי בנות המצווה ושל המשפחה בכלל, וכל זאת בשלל טכניקות מקוריות. אנשי התיאטרון מבצעים תחקיר מקדים עם בני המשפחה, לומדים להכיר את הסיפורים המעניינים של הילדה והמשפחה, לומדים את שמותיהם של הקרובים ומרכיבים מופע ייחודי.

המופע נבנה עפ"י צרכי המשפחה ומשלב ברכה ייחודית לבת מצווה, משחקי תפקידים, מוזיקה ושירים, משחקי תיאטרון, תיאטרון מסיכות ועוד.

 

 

banner
אירועים קטנים