אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
ברית מילה


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית ברית מילה

 

 

ברית מילה באולם

 

אם נולד לכם או עומד להיוולד לכם בן אז קודם כל מזל טוב! ובשעה טובה! עכשיו הדבר הבא שבוודאי יעניין אתכם הוא ברית מילה וכל מה שכרוח בנושא, בין אם זו ברית מילה בפעם הראשונה במשפחה ובין אם זו כבר מסורת אצלכם - לא יזיק לכם לקבל כמה טיפים בנושא ברית מילה:

 

ברית מילה - המקום: המקום הוא הדבר החשוב ביותר כאשר מדובר על ברית מילה. בעוד שלחתונה אנשים יסעו גם 5 שעות עד להר בו אתם בוחרים להתחתן, כאשר מדובר על ברית, אנשים פחות טורחים היום וזו עובדה. בעיקר אם אתם מתכוונים לערוך ברית בשעות הצהריים או בשעות הערב המוקדמות, חשוב שהמקום יהיה מקום נגיש, קרוב למקום המגורים של מרבית המוזמנים (אם לדוגמא אתם מהצפון אבל מתגוררים במרכז ורוב החברים ובני המשפחה הם מהצפון, עדיף לבחור לוקיישן קרוב אליהם ורחוק מהביתשלכם כי אתם בכל אופן תגיעו האוחרים - לא בטוח). מעבר לקרבה הגיאוגרפית לאזור בו מתגוררים מרבית המוזמנים, חשוב שהאולם יהיה במקום שקל לאתרו והכיחשוב שיהיה שם הסדר חניה. אנשים בוחרים לעיתים לערוך ברית מילה באולם סמוך לאזורי תעשייה וכך שבשעות אחה,צ ואפילו ערב מוקדמות - לאורחים אין מקום חניה וזה מתסכל וכמובן - גורם להם לאחר לאירוע.

 

טיפ: חשוב להביא בחשבון מקומות חניה, פקקים בשעה המדוברת וכל נושא אשר עלול לגרום אי נוחות למוזמנים כי אתם מארחים אותם וחשוב לכם שהם יהנו.

ברית מילה - המוזמנים: אז נכון שלחתונה הזמנתם את כל העולם ואישתו ודאגתם לשמונה מאות מוזמנים (לפחות) אבל כאשר מדובר על ברית מילה, אפילו אם זה מקרה של בן בכור, אין מה להזמין את כל העולם. ברית מילה הוא אירוע קטן וצנוע יותר, יותר אינטימי ויותר משפחתי. כאן חשוב להזמין אנשים שהם באמת חלק מהמשפחה וחלק מהיום יום.

 

ברית מילה - הכיבוד: כמו בחתונות, כמו בארוחות חג, כמו בכל אירוע במדינה הזו אנשים שמים לב בעיקר לאוכל כשהם מתמקדים במנות העיקריות וגם קצת מתפנים לדבר על הקינוח. האוכל תופס את מלא תשומת הלב של המוזמנים ולכן חשוב להזמין אוכל ברמה גבוהה. לא חשוב שתהיה כמות זהה לזו שהייתה בחתונה אבל האיכות היא חשובה! 

בעוד שבחתונות פחות מעדיפים את המודל של הבר החופשי (כי יש הרבה בלאגן ככל שהחתונה גדולה יותר ויש יותר מוזמנים). ברית מילה זה אירוע קטן ואינטימי יותר ולכן יש מקום לחסוך בשירות באמצעות מזנון פתוח אבל אל תחסכו באיכות האוכל אחרת ידברו עליכם שנים!

 

ברית מילה המוהל: שנים על גבי שנים נהגו להזמין רב בכדי לבצע את הטקס עצמו (את ברית המילה) אבל בשנים האחרונות אנו עדיף לתופעה חברתית חדשה, בעיקר בקרב החילוניים, של הזמנת רופא כירורג לצורך עריכת הטקס הלכה למעשה. ישנם מרכזים רפואיים רבים המציעים כיום שירותי מהילה אצלם או אשר מספקים רופאים מקצועיים לצורך ביצוע ההליך הכירורגי / הרפואי. נוכחות של רופא באירוע ועוד של רופא מבצע הינה חשובה ואפילו קריטית לשלומו ובטיחותו של התינוק ומי שעדיין לא התרגל למודל הזה יכול להזמין במקביל רב ורופא לביצוע הברית יחדיו.

 

banner
אירועים קטנים