אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים עסקיים

אירועים עסקיים הנם אירועים להשקות מוצרים ושירותים חדשים של חברות ועסקים קטנים וגדולים


איילה
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים עסקיים

 

 

אירועים עסקיים

 

אירועים עסקיים הם הדרך הנכונה כיום להחדיר מוצר או שירות, למתג חברה מחדש או להכריז על פתיחה חגיגית של חברה חדשה בארץ. אירועים עסקיים הם כבר כך כך מקובלים בתרבות העסקית של ימינו שכאשר מנהלים מכינים תוכניות עבודה ופריסת תקציב לשנה / שנתיים ואפילו חמש שנים קדימה, הם תמיד מציינים את הנושא של אירועים עסקיים כחלק מהתוכניות למרות שלא תמיד יש אירוע קונקרטי באופק אבל יוצאים מתוך נקודת הנחה לפיה אירועים עסקיים הם מאסט בכל חברה וחברה.

 

אירועים עסקיים - באילו נסיבות עורכים אותם? אירועים עסקיים מפוארים הם סיבה למסיבה בכל אחד מהמקרים הבאים: השקת מוצר חדש, השקת שירות חדש, פתיחת סניף חדש, רכישת חברה או מיזוג, חגיגות עשור לחברה, הנפקת חברה בבורסה, השקת קולקציה חדשה לרגל השנה החדשה ועוד.

 

אירועים עסקיים נועדו להכריז על נוכחות חזקה של החברה בתחום היא היא מתמחה כשהיא מציעה ערך מוסף (אותו חוגגים). אירועים עסקיים נועדו למשוך את כל העוסקים בתחום (אם זו חברת יצרני בגדים אז כמובן שאותם אירועים עסקיים נועדו למשוך צלמי אופנה, עורכי מגזינים, סטייליסטים, דוגמניות ועוד). אירועים עסקיים אמורים לפנות אל הלקוחות הפוטנציאליים באופן ישיר, אל הקולגות, השותפים האופציונאליים וכמובן התקשורת. כחמישים אחוז מהמשאבים מופנים אל התקשורת (אשר באמצעותה ניתן להעביר מסרים לכלל הציבור) לכן אירועים עסקיים אשר אינם מתואמים עם מערכות עיתונים, תחנות רדיו, כתבי אינטרנט ואפילו טלויזיה הם אינם בעלי סיכויי הצלחה גדולים.

 

אירועים עסקיים - מתי והיכן כדאי לערוך אותם? אירועים עסקיים כדאי לערוך בסמיכות לאירועים חשובים לחברה כגון - חמש שנים להיווסדות החברה, שבוע פתיחת הסניף, שבוע חניכת המשרדים החדשים, ערב הכרזה על מיזוג בין חברות וכיו"ב. ככל שיש סיבה יותר קונקרטית לחגוג דווקא במועד המדובר, כך אותם אירועים עסקיים הופכים חשובים יותר עבור המוזמנים והם יעשו מאמצי על בכדי להגיע ולהשתתף באירוע.

 

כמובן שבכל תחום יש מועדים חשובים, אם זו חברת תקשורת או אינטרנט אז לקראת השנה האזרחית החדשה זו ההזדמנות להשיק את המוצרים והשירותים של השנה הבאה, אם מדובר על חברת תיירות, לקראת סוף החורף זו ההזדמנות להשיק את כל האופציות לקיץ הקרוב שזו עונת התיירות הרשמית, אם מדובר על עולם האופנה, יש שני אירועים עיקריים - השקת קולקציית חורף בסוף הקיץ וכן השקת קולקציית קיץ בסוף החורף וכיו"ב. טיימנג הוא נושא מאוד חשוב כאשר מדובר על אירועים עסקיים.

 

אירועים עסקיים - האם לעשות זאת בעצמך או לשכור חברת הפקת אירועים עסקיים? אירועים עסקיים דורשים הרבה מאוד זמן וזמן לא תמיד יש לכם מצד שני, אירועים עסקיים דורשים את הטיפול הטוב ביותרשל מי שמכיר את הארגון שלך ואת התחום כולו כך שבעדיפות ראשונה עדיף לבחור במחלקת הפקות אירועים השייכת לארגון (או למשרד יחסי ציבור של הארגון) ורק אם אין כזה בנמצא - להעביר לחברת הפקת אירועים עסקיים.

מתכננים אירוע עסקי? היכנסו לאולמות הרודיון והתרשמו !

 

אירועים קטנים