אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים בטבע


איילה
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים בטבע

 

 

כל מה שאתם צריכים לדעת על אירועים בטבע

 

אירועים בטבע יכולים להיות האירועים הגדולים ביותר של השנה אבל- אירועים בטבע יכולים גם להסתיים בקטסטרופות אם לא יודעים להפיק אותם נכון. להלן המדריךהמקוצר להפקת אירועים בטבע:

 

אירועים בטבע - בחירת מיקום: אירועים בטבע זה שם מאוד גדול וכוללני להרבה סוגים של חגיגות במקומות רבים ושונים, החל מבר מצווה במדבר יהודה ועד חתונה ביער בכרמל, יש אינסוף סוגים של אירועים בטבע גם בארצינו הקטנטונת (יש את רצועת החוף,נחלים בצפון, מדבר בדרום, הרים ויערות וכן מקורות מים כגון סחנה, כינרת ועוד). כאשר בוחרים אתרים בהם יתקיימו אירועים בטבע ישלהביא בחשבון את סוג האוכלוסיה ומספר האנשים. אירועים בטבע אשר מתוכננים לאוכלוסיה מבוגרת וכן לילדים רצוי לערוך במקומות בטיחותיים יחסית (לא על צוק, לא על מידרון, לא באיזור מרוחק המצריך צעידה וטיפוס). כאשר מדובר על אירוע לחברה צעירים ובריאים, אפשר יותר להשתגע עם מקומות ייחודיים אשר יותר מאתגר להגיע אליהם - שוב, הכל עניין של התאמת מקום האירוע לסוג האירוע (ולקונספט אשר נקבע ישירות ביחס למוזמנים).

 

אירועים בטבע - בחירת מועד: כאשר מדובר על אירועים בטבע, פרט לאירועים באזור העיר אילת שבדרום, לא מומלץ בכלל לתכנן, ובוודאי שלא לטווח ארוך, אירועים בטבע בחודשי החורף ובעונות מעבר. מגשם, רוחות,ברד וטמפרטורות נמוכות למדי, אירועים בטבע לא עובדים טוב בתנאי מזג אוויר לא ידועים ולא יציבים. חבל! אירועים בטבע מומלץ לתכנן בחודשי הקיץ ובפרט בחודשי יולי אוגוסט שהם חודשי השיא של אירועים תחת כיפת השמים.

 

אירועים בטבע - תחבורה: כאשר מפיקים אירועים בטבע לא שולחים הזמנות סטנדרטיות ומצפים שאנשים פשוט יגיעו כמו שהם מגיעים לבדם למלון הילטון בתל אביב או לאולם באזור תעשייה נתניה. אירועים בטבע מצריכים אנשים לנהוג לבדם למקומות לא תמיד מוכרות וזה פתח לבעיות. אם כל המוזמנים מגיעים מאותו איזור פחות או יותר, מומלץ לארגן הסעה מרוכזת מאיזור או כמה איזורי איסוף קבועים מראש ואילו אם כל אורח מגיע מאזור גיאוגרפי אחר, מומלץ לשלוח הזמנות עם מפות מפורשות וכן מומלץ כבר באותו יום לתלות שלטים המורים למוזמנים כיצד להגיע.

 

אירועים בטבע - ביטוח: אירועים בטבע הם כמובן אירועים שיש בהם יותר סכנות בין אם מוערבות מדורות, הכנת אוכל "על האש", אירועים במיקום בעייתי (בקרבת צוק וכו'), יש צורך או לפחות מומלץ מאוד להתיעץ עם סוכן ביטוח לגבי ביטוח האירוע. אם מדובר על אירוע עסקי - חובה לדאוג לנושא שכן אם חלילה תהיינה פציעות או תאונות במסגרת אירועים בטבע, שיהיה למארגן האירוע ביטוח.

 

אירועים בטבע - סיכום: כל המוזמנים מעדיפים אירועים בטבע, תחת כיפת השמים, לנשום אוויר צח, להנות מהרוח המנשבת, לראות כוכבים מאירים... אז בעוד שאירועים בטבע הם הרבה יותר מעניינים הם גם יותר מאתגרים להפקה ודורשים יותרזמן הערכות והרבה דגש על הפרטים הקטנים. אל תתנו לעבודה קשה לעצור אתכם - אם אתם רוצים לחגוג במסגרתשל אירועים בטבע לכו על זה.  אם אתם מחפשים את השילוב והאיזון הנכון באירוע שבין אולם לגן, אתם מוזמנים לבקר באתר של קאלה אירועים. קאלה אולם אירועים בחיפה משלב גם אולם וגם גן לחגיגת אירועים בקומפלקס יוקרתי בחיפה.

 

אירועים קטנים