אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
איפור כלות


עירית
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלות

 

 

 

איפור כלות , בסופו של דבר צריך להיות חלק מהכייף ביום החתונה

 

איפור כלות היום אינו דבר של מה בכך, בעבור הכלה ובכלל. מאד חשוב איך הכלה נראית או תיראה בערב חתונתה ולכן יש חשיבות רבה לאיפור שלה. איפור כלות כיום ניחן במשקל רב שכן זהו חלק מהפינוק של הכלה עבורה ביום חתונתה המיוחד.

 

יש נשים שמעדיפות שלא להשקיע בנושא איפור כלות אלא פונות למישהי שהן מכירות או הקוסמטיקאית שלהן הקבועה ומתאפרות אצלה או שהיא מגיעה אליהן הביתה. כאשר הן בוחרות לוותר על השקעה בעניין האיפור זה בדרך כלל מפאת האופי שהן לא אוהבות להתאפר הרבה ולא מעוניינות להשקיע בכך את כל מרצן או לחלופין בכדי להשקיע בפרטים האחרים כמו בשמלה או מסיבת הרווקות וכן הלאה.

 

אך לרוב הנשים בוחרות להשקיע בחלק האיפור אם מפאת הפינוק שבעניין ואם מבחירה שהאיפור יהיה מקצועי שהן תיראנה טוב ושהאיפור יחזיק כל הערב. לכן איפור כלות תופס משקל חשוב לרוב בחתונות. קיימות מספר אופציות של איפור כלות: יש את הזמנת המאפרת המקצועית לבית או לצימר בו הכלה נמצאת לפני ערב חתונתה, כמובן שבסלון כלות יש איפור כלות אז הוא מקצועי ומושקע אולי יותר מכל דבר אחר. בתוך האופציות האלה ניתן לשלב סידור שיער לעיתים, ותוספת של סדור הציפורניים וכדומה, כל זאת ניתן לעשות בסלון כלות ערב החתונה. בדרך כלל כאשר משלבים מספר סידורים בו זמנית ניתן לקיים עסקה אחת ואז זה משתלם לרוב וגם מאד נוח כי לא צריך להתרוצץ בין אנשי המקצוע או לחלופין בין הטלפונים לאנשי המקצוע שיגיעו הביתה.

 

בנוסף לכך, איפור כלות הוא כאמור סוג של פינוק וכך גם כל סלון הכלות לכן יש לו הרבה יתרונות. חברתי שהתחתנה לא מזמן ספרה כי הזמינה מאפרת מקצועית הביתה שסדרה גם את שיערה וגם את הציפורניים. היא לא ממש נהנתה מכל העניין מאחר והכל היה מאד לחוץ הרגישה שהמאפרת לא השקיעה ת כולה בנושא וגם בנוסף הכלה עצמה הייתה עסוקה בטלפונים וכל פעם נכנסו אליה לחדר. היא אומרת שלדעתה החלק של איפור כלות צריך להיות מאד מפנק ואינטימי, כל מהלך היום והארגון עצמו לחתונה הוא מאד מלחיץ ומהיר כך שהחלק שמתעסקים בכלה כמו איפור כלות, תסרוקות הציפורניים וכדומה צריך להיות מושקע כפל כפליים כי בסופו של דבר היום הזה אמור להיות מהנה ואם הכלה לא נהנית בחלק הזה אז זה קצת מפספס את הרעיון.

 

אם כן איפור כלות הוא אינו דבר ש/ל מה בכך וגם לטעמי על אף שאני בעד חתונה פשוטה יחסית, איפור כלות צריך להיות חלק אינטימי וחשוב ומפנק, אולי גישה לסלון כלות הכולל איפור כלות , שמלה תסרוקת ועוד יכול לעזור ולגרום הנאה מלאה ושקט נפשי. כך או כך חשוב להשקיע במחשבה ובבדיקה על כך בכדי ליהנות מכך בסוף

 

banner
אירועים קטנים