אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אטרקציות


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אטרקציות

 

 

אטרקציות

 

אם פעם הסתפקנו בקיום אירוע אשר כלל ארוחה מכובדת, קצת מוזיקת רקע, זר פרחים ומתנה הרי שהיום מבלי להרים הפקה מושקעת, האירוע שלך פחות לא ייחשב.

כיום מוזמנים יודעים לברר מראש מיהו התקליטן והצלם וכיצד מתכוונים להעסיק את הילדים.

 

 

נתונים המגיעים מריבי העולם גורסים כי ישראל היא אחת המדינות המועדפות והמפותחות בכל הנוגע לקיום אירועים – בין אם בעלי נופח דתי כלשהו (דוגמת חתונה, בר מצווה או ברית מילה) – ובין אם אירועים פרטיים כמו יום הולדת או מפגשי מחזור.

 

טווח האפשריות הוא עצום, כמות הספקים היא ענקית והטרנדים מתחלפים להם מדי כשלוש שנים.

 

צילום האירוע באשר הוא, תקליטן ואפילו אומן אורח הפכו להיות דבר שבשגרה. אלא אם כן האומן האורח הוא אייל גולן או איה כורם – אז ייחשב העניין באטרקציה אומנותית.

מבחינת ההפעלות השונות התקפות למבוגרים וצעירים כאחד, קיימות מגוון דוגמאות העונות להגדרה 'אטרקציה' :

שכלול נחמד של נושא הצילום הוא תמונות על מגנט. צלם עובר לאורך האירוע ומצלם את האורחים, ניגש לחדרון "מאחורי הקלעים" ומוציא את התמונות על מגנטים שהאורחים אוספים לאחר מכן מעמדה נראית לעין ויש להם יופי של מזכרת מהאירוע.

אפשר לקיים אירוע כחלק מטיול או מסלול מיוחד או בכלל לקיימו בתוך אתר הסטורי בעל משמעות. ולאלו מבין מארגני האירוע המעוניינים להשקיע לא מעט כספים, ניתן להזמין : שחקנים ממחיזים, מתקנים מתנפחים מסוגים שונים – החל מטירות ומגלשות לילדים וכלה ב"שור הזועם" למבוגרים. ניתן להביא למקום האירוע עמדות של מכונות משחק שונות, בר ממתקים, דוכני מזון, "תא טלפון אנגלי" המשמש כבמה של 'כוכב נולד', קריוקי, סימולאטורים, עמדות מוליטמדיה, פינות אומן (כמו בנחלת בנימין...) ואטרקציות מים.

 

ואם בטרנדים עסקינן, ניתן לקיים אירוע שלם על בסיסו של נושא.

למשל : חתונת פנטזיה – מה שאומר שכל האלמנטים של עיצוב המקום יכללו מוטיבים מעולם הפנטזיה, החתן והכלה יהיו לבושים בהתאם, התאורה תקנה את האווירה המתאימה וישכרו דוגמנים או שחקנים אשר יעבו את הנופח המתבקש.

מסיבת יום הולדת לילדים המבוססת על עיקרון מסיבת התה של עליסה בארץ הפלאות. או מסיבת דורה. הבנים יכולים לייחל ביום הולדתם שתהיה מסיבת גיבורי על ואילו הבנות יכולות לייחל כי תהיה זו מסיבת סינדרלה.

 

במהלך אירוע ניתן להפריח יונים, בלונים או פרפרים, לארגן מופע זיקוקי דינור, לפזר בועות סבון ברחבת הריקודים או עשן קרח על הרצפה, ניתן להביא רקדנים שיחממו את האווירה או לעבוד עם מורה לריקודים על כוריאוגרפיה עצמית, להביא בר אקטיבי שיחלק הפתעות אלכוהול לחוגגים הנמצאים ברחבת הריקודים ולדאוג לנגנית נבל או להקה עם מוסיקה דרום אמריקאית אשר ינעימו את קבלת הפנים.

 

האפשרויות לאטרקציות, בסופו של עניין, הן כיד הדמיון הרחבה.

 

 

 

אירועים קטנים