אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אולמות אירועים


מערכת
פורסם: 6/9/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אולמות אירועים

 

 

אולמות אירועים

 

להבדיל מגני אירועים המתאימים בעיקר לחודשים החמים, אולם אירועים מתאים לקיום אירוע משך כל ימות השנה בין אם קר או חם בחוץ.

 

 

אולם אירועים יכול להיות ממוקם בתוך בית מלון, באזור תעשייה או בטבע.

 

מי שמעוניין לקיים אירוע באולמות אירועים הנמצאים בתוך בתי מלון, יכול ליהנות מקשת שלמה של שירותים נלווים כגון חדר במלון בסוף החתונה, סידור נוח לאורחים המגיעים מחו"ל או למשפחה הקרובה, פינוקים בספא – באם יש כזה במקום ויש אפילו מי שמרחיק לכת כמו 'כפר המכביה' ומעניק לזוגות הנישאים באולם האירועים שלהם מנוי זוגי במתנה למועדון שבשטחם.

אין ספק כי לקיום אירוע בבית מלון יש את עניין היוקרה. מי שיצהיר כי החתונה שלו מתקיימת במלון 'הילטון' תל אביב יזכה לתגובות בהתאם ויודע כי חתונתו תהיה ברמה בינלאומית המכבדת את המקום.

את הפונקציה שממלא מנהל אולם חיצוני ושף ימיר בבית מלון מנהל מזון ומשקאות ומנהל אירועים נוסף האמון על ההיבט הזה באופן פרטני.

 

אם אולם האירועים ממקום בתוך יער, בשטחי קיבוץ או בכל מקום אחר המוגדר כ"טבע" יש לוודא כי דרכי הגישה נוחות, השילוט ברור לעין והאולם ערוך לכל מחסור, מצב או צורך העשוי להתעורר במהלך האירוע. החל ממחסור בקרח ועד לגנרטור חירום – נקודה חשובה שיש לדאוג לקיומה בכל מקום בו מתכוונים לקים אירוע.

 

באם הבחירה היא לקיים אירוע באולם אירועים הממוקם במקרה במתחמי אזור תעשייה כלשהו, יש לדאוג כי ההכוונה למקום ברורה והדרך מוכרת ומוארת. היתרון כאן הוא שבשעה בה נערכים אירועים, מפסיקים לעבוד העסקים שמסביב וכך אין מפרע לאף אחד. דוגמא טובה לאולם אירועים נפלא הממוקם בתוך אזור תעשייה (של פתח תקווה) הוא "קסאנאדו" המספק את כל מגוון הצרכים ללקוחות ואורחיהם.

 

כיום מספקים מענה רוב אולמות האירועים לכל נושא האוכל מבית מבלי סיוע של ספקים חיצוניים.

 

מבחינת עיצוב וגימיקים, משקיעים היום אולמות האירועים הרבה מאוד בקירות מזכוכית, מתחמי ישיבה אלטרנטיבית מזמינים שימוש במיטב הטכנולוגיה הקיימת – ממסכים ועד לעמדות שמע מתקדמת – ומודולאריות של סידורי השולחנות.

אולמות אירועים מיוחדים, באזורים לא שגרתיים זה אולם האירועים. היכנסו לאתר והתרשמו. 

banner
אירועים קטנים