אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא הפקת אירועים עסקיים

הפקת אירועים עסקיים הפקת אירועים עסקיים הם הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלך בעידן של תחרות בשוק רווי מותגים. הפקת אירועים עסקיים היא

איילה
פורסם: 4/1/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הפקת אירועים עסקיים

 

 

הפקת אירועים עסקיים

הפקת אירועים עסקיים הם הדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלך בעידן של תחרות בשוק רווי מותגים. הפקת אירועים עסקיים היא דרך להשיק מוצר חדש, שירות חדש, חברה חדשה או סניף חדש וכן הפקתאירועים עסקיים היא דרך להראות למתחרים שלכם שאתם נותנים להם פייט רציני ולתקשורת שאתם כאן בשביל להישאר. הפקת אירועים עסקיים היא הפקה לכל דבר ואם אין לכם בחברה או באירגון מחלקת הפקות אשר יכולה לטפל בנושא של הפקת אירועים עסקיים במלא הרצינות, עדיף להעביר הפקת אירועים עסקיים חלברה חיצונית המתמחה בהפקות אירועים.

הפקת אירועים עסקיים דורשת זמן, גם אם פניתם לחברה חיצונית העוסקת בהפקת אירועים עסקיים עבורכם, כל דבר, החל מבחירת התאריך, דרךבחירת המקום וכולל רשימת המוזמנים, קונספט ועוד, הכל צריך לעבור חשיבה מדוקדקת ותכנון קפדני. הפקת אירועים עסקיים זה לא משהו שעושים על רגל אחת ובטח שלא בקטנה.

הפקת אירועים עסקיים לרגל פתיחתת סניף חדש: גם כשחברות הן גדולות ומבוססות והציבור מכיר את תחום הפעילות שלהן (בין אם זו רשת בגדי נשים או רשת מוצרים לבית), פתיחת סניף חדש הוא אירוע שצריך להיכנס לתודעה של קהל היעד בזמן קצר. המטרה שלכם היא לפתוח סניף ושכבר ביום למחרת לקוחות יגיעו וירכשו. לכן, הפקת אירועים עסקיים בסניף החדש ערב פתיחתו הוא הרעיון הנכון ביותר מבחינה שיווקית. חניכת סניף חדש כולל הזמנות לכל התושבים הגרים בסביבה ובעיקר ללקוחות פוטנציאליים (אשר יש להם כרטיס מועדון למשל). הפקת אירועים עסקיים ללא הזמנת סלביטאים כיום זה כמו חתונה ללא החתן או לחילופין הכלה! לכן מומלץ לעבוד עם חברת הפקת אירועים עסקיים אשר מחוברת ומקושרת לברנז'ה והם כבר ידעו איך ואת מי להזמין מבין המפורסמים הרבים במדינה.

הפקת אירועים עסקיים לרגל החדרת מוצר חדש: כאשר מדובר על החדרת מוצר חדש או שירות חדש, הפקת אירועים עסקיים היא הדרך הנכונה ביותר למשוך תשומת לב של קהל ומאחר ומדובר על חידוש, זו ההזדמנות לטפטף גם לאמצעי התקשורת על המוצר או השירות החדש (אם זה דגם חדש של פלאפון או ג'יפ מדגם חדש).

הפקת אירועים עסקיים - הזדמנות טובה לזכות גם ביחסי ציבור באותה הזדמנות: אם אין לכם בחברה מחלקת יחסי ציבור, מומלץ שוב להעזר בחברת יחסי ציבור חיצונית לצורך העניין כי כאשר מדובר על הפקת אירועים עסקיים גדולים, עתירי תקציב ועל בסיס קונספט ייחודי, בעיקר כאשר סלבירטאים רבים (בוגרי ריאליטי חמים או דוגמניות חדשות מבוקשות) נמצאים שם, התקשורת תמיד תשמח להגיע, בין אם אלו כתבי רכילות עסקית ובין אם אלו כתבי רכילות, חברה, צרכנות, אופנה ועוד. שווה להפיץ את פרטי האירוע לכמה שיותר עיתונים וכמה שיותר עורכים של מדורים שונים, החל מעיתונות יומית, דרך מגזינים מקצועיים ועד למקומונים.

הפקת אירועים עסקיים הם כבר מזמן לא בגדר רשות אלא מאסט! המתחרים שלכם כבר עושים את זה, חברות חדשות אשר בדרך להיות מתחרים כבר עושות את זה אז מה איתך?

אירועים קטנים