אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
קייטרינג בשרי

קייטרינג בשרי- זה לא קייטרינג ללא בשר! במידה והלקוח מתכנן אירוע גדול כשלהו הוא לרוב יזמין גם קייטרינג- שירות האכלה לבאי האירוע שיכול ל

עידן
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קייטרינג בשרי

 

קייטרינג בשרי- זה לא קייטרינג ללא בשר!

במידה והלקוח מתכנן אירוע גדול כשלהו הוא לרוב יזמין גם קייטרינג- שירות האכלה לבאי האירוע שיכול לנוע במחירים מכמה מאוד בודדות של שקלים ועד לעשרות אלפים מהם- תלוי כמה אורחים יגיעו לאירוע, כמה המנות יוקרתיות ומאיזו חברה יזמין הצרכן את השירות. אך עוד משהו ידוע לכל- שקייטרינג ללא בשר הוא פשוט לא קייטרינג. קייטרינג בשרי הוא חובה באופן מוחלט בכל אירוע וכותב שורות אלה קורה לציבור שלא להיכנע למגמות הנלוזות של מזון הבריאות הקורא להיפטר מהבשר ולהתמקד רק בירקות. קייטרינג בשרי הוא תענוג לרוב תושבי הארץ שמסרבים להיכנע למגמת הצמחונות הקוראת להימנע מאכילת בשר.

אז מדוע אותו קייטרינג בשרי הוא כל כך אהוב על הקהל הישראלי אם כך?

אם כן אחרי שהצגנו את הנושא של אותו קייטרינג בשרי נעבור הלאה ונענה על השאלה הנוגעת לטעמים של הציבור הישראלי ובמיוחד לאהבתו לבשר, ורצוי שכמה שיותר משובח. התשובה לשאלה מרתקת זו אינה פשוטה כלל וכלל ואפשר לשייך אותה אולי למנהגי האכילה של עם ישראל. לפני מספר שנים לא היינו מעלים בכלל את המושג פיקניק ללא להזכיר לצידו את התענוג הצרוף של עשייה "על האש", המנגל כמובן. קייטרינג בשרי בא ועונה על צורך זה בדיוק אך באופן איכותי יותר וללא מאמץ פיזי כלשהו של הכנת האוכל בעצמך. אם כן ידוע שנושא זה של קייטרינג בשרי הוא אהוב עד מאוד על רוב העם אך בשנים האחרונות כפי שהזכרנו בפסקה הראשונה התפתחה התרבות של האכילה הבריאה שלא דוגלת בדחיסת קילוגרמים רבים של בשר וצרכנים עלולים להתפתות ולחשוב שזהו באמת הלך הרוח של רוב העם. אך טעות תהיה בידם. אולי באזור תל אביב זהו טרנד אך מכיוון שהאירוע שלכם צפוי לכלול אורחים הגרים גם מחוץ לתל אביב ומצביעים למפלגות שמאלניות ראוי שתצטיידו בנושא זה של קייטרינג בשרי. קייטרינג בשרי הוא תענוג של ממש, הוא מכיל סוגי בשר רבים ומרובים ומאפשר לכם ליהנות ממזון איכותי וערב לכך וזאת בלי טיפה של זיעה.

מה מכיל אותו קייטרינג בשרי, אילו סוגי בשר, מהו גודל המנות ?

כעת נעבור הלאה ונענה על השאלה מה מכיל אותו קייטרינג בשרי, אילו סוגי בשר, מהו גודל המנות הממוצע וכדומה. התשובה לשאלה זו היא מגוונת עד מאוד משום שנושא זה של קייטרינג בשרי הוא מורכב עד מאוד וכולל הרבה מאוד חברות המספקות את השירות הזה. קייטרינג בשרי מכיל לרוב את צורות הבשר הבסיסיות בדמות פרגית, עוף , קבב והמבורגר, בשביל סוגי הבשר המשובחים קצת יותר כנראה שתצטרכו לשלם יותר. בהקשר לגודל המנות, הכול תלוי במה שסגרתם עם נותן השירות, לרוב הכוונה בסטייק תהיה לגודל 200 גרם בערך.

אירועים קטנים