אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא חתונה קטנה


הראל
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חתונה קטנה

חתונה

חתונה עשויה להיות אחד האירועים הכי מרגשים בחיים שלנו- חתונה היא אירוע שחוגגים כל זוג אוהבים שרוצים להביע את האהבה שלהם אחד כלפי השני, את המחויבות שיש להם אחד כלפי השני ואת הרצון שלהם לחיות חיים משותפים ביחד. חתונה היא טקס שמחבר בין 2 אוהבים בברית הנישואין. ברית הנישואין הזאת היא ברית לכל דבר- ברית שמביעים 2 אנשים לחיות ביחד בעושר ובעוני, בחיים ועד שהמוות יפריד ביניהם.

מוסד הנישואין הופך להיות יותר ויותר מוטל בספק בימינו. בעוד בעבר המוסד הזה היה הכרחי כדי לגדל משפחה וכדי לשרוד- כשכל הנכסים שהיו לבני אדם היו הילדים שלהם ומחויבות בין 2 בני הזוג לדאוג ולטפל במשק הבית ובילדים הייתה הכרחית, היום מוסד הנישואין הופך להיות פחות ופחות רלוונטי- היום אנשים מסוגלים להסתדר לבדם ולעיתים אפילו לגדל ילדים בתור אמא או אבא חד הורי.

מוסד הנישואין הפך להיות איזה שהוא מנהג שלעיתים אנשים לא רואים שאבד עליו הכלח והוא כבר לא רלוונטי לחיים המודרניים. בעוד הרבה אנשים עדיין חושבים שנישואין זה טקס יפה ואפילו חיוני על מנת להישאר מחויבות ונאמנים אחד כלפי השני, אחוז הגירושים בימינו מעיד שאולי כבר אין צורך במוסד הזה.

חתונה היא דבר שעשוי להיות אחד האירועים יותר מרגשים בחיים שלנו. זה אירוע בו אנחנו ובן או בת הזוג שלנו מביעים את האהבה שלנו אחד כלפי השני ואת הרצון שלנו לחיות חיים משותפים ביחד. בעוד עבור הרבה אנשים זה חלום ילדות ישנם אנשים שלא חשבו שהם יתחתנו ומוצאים את עצמם בסוף מתחת לחופה. חתונה יכול להיות אירוע מרגש ביותר כשאנחנו מזמינים את כל העולם ואחותו כדי לחגוג את האיחוד בין 2 בני הזוג וליצור עבורם את האווירה הכי חגיגית והכי נפלאה שהם יכולים להיות כדי לקדש את האירוע הזה עד כמה שניתן.

חתונה זה אירוע בו האנשים הופכים מזוג לאחד- בעצם אנשים יוצרים את ברית הנישואין הזאת כדי לחבור בין הגורלות שלהם ביחד ולחיות חיים משותפים עד שהמוות יפריד ביניהם. עבור האנשים האלה החיים אחד של השני חשובים להם לעיתים יותר מאשר החיים של עצמם והם מוכנים לחבור בברית הנישואין הזאת כדי להביע את המחויבות שלהם אחד כלפי השני והרצון שלהם לחיות ביחד.

חתונה זה מתי שאנשים שעד עכשיו הייתה להם ההזדמנות להכיר ולחוות אחד את השני מחליטים שהם מתאימים לחיים משותפים, בין אם זה מתוך רצון להקים משפחה או כדי לחיות אחד עם השני עד שהמוות יפריד ביניהם (ואולי גם לאחר המוות, מי יודע) וטקס חתונה הוא הטקס שמאחד בין 2 הנפשות האלה.

אירועים קטנים