אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא גני אירועים בשרון


הראל
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית גני אירועים בשרון

אירועים בטבע

אירועים בטבע תופסים יותר ויותר פופולאריות לאחרונה. הרבה אנשים שרוצים להנות מכל היתרונות של אירועים בטבע- חיק הטבע, האוויר הצח, האווירה הנעימה. אירועים בטבע צוברים יותר ויותר פופולאריות הן מהבחינה של היופי והקסם של המקום ולעיתים ההבדל המשמעותי של המחיר.

אז מה זה אירועים בטבע ולמי הם מיועדים? אירועים בטבע מיועדים לכל האנשים שהיה להם מספיק אירועים בתוך אולמות מפוארים, לאנשים שרוצים שינוי של אווירה ושינוי של הצורה שבה הם חוגגים אירועים. בעוד המקום בד"כ לא עולה כסף לחגוג בו בד"כ יש דברים אחרים שצריך לארגן ולשלם עליהם כדי שהמקום יהיה כשיר לאירועים- שירותים ניידים, מקורות מים וכמובן גנראטורים או אמצעים אחרים לייצור חשמל כדי שיהיה אפשר להשתמש באמצעים אלקטרוניים שם.

אירועים בטבע, בעוד הם מקושרים בד"כ להיפים, עשויים בהחלט להיות חוויה מהנה לכולם- חוויה שחווה את הטבע כמו שהוא בלי לנסות לשנות אותו אבל עם הזרימה העדינה של מה שהוא מציע.

אירועים בטבע הם בעלי יתרונות וחסרונות- החסרונות עשויים להיות בולטים להרבה אנשים- חוסר היכולת לשלוט במזג האוויר ובטמפרטורה (למרות שגם פה, למשל, אפשר להביא פטריות חימום או רדיאטורים, תלוי במיקום שבו עושים את האירוע) וההבדל המשמעותי בין להיות באולם לבין להיות בחיק הטבע- דבר שלא הרבה אנשים רגילים אליו ולא הרבה אנשים אוהבים או מעדיפים.

אירועים בטבע, עם זאת, הם גם בעלי יתרונות רבים- העלויות הנמוכות לעומת שכירת אולמות אירועים, הטבע חובק הכל שנותן תחושה של אותנטיות והמרחבים הפרושים שמאפשרים מרחב כמעט אינסופי להיות בו. אירועים בטבע אומנם מיועדים לכל שכבות האוכלוסייה אבל יש אנשים שאולי לא מתחברים לרעיון או אולי אינם אוהבים לשהות בחיק הטבע באירועים החשובים להם.

עם זאת, עבור אנשים אחרים אירועים בטבע עשויים להיות בדיוק הדבר שמתאר את החיבור שלהם לאירוע- בין אם זו מסיבת ריקודים עד אור הבוקר או אפילו חתונה בחיק הטבע. המקום שעליו הם חיים- כדור הארץ, מסמל עבור האנשים האלה, לעיתים, את החיבור שיש להם ביניהם. למשל בחתונה- איזו חתונה נפלאה יותר יש מאשר הצהרת המחויבות שיש לנו אחד כלפי השני תוך כדי שאנחנו זוכרים שאנחנו נשואים גם לכדור הארץ- המקום שעליו אנחנו חיים, המקום שאנחנו צריכים לדאוג ולשמור על הקיום שלו והמקום שאנחנו צריכים לזכור כשאנחנו פועלים ולדעת האם אנחנו פועלים איתו או נגדו.

אירועים בטבע מיועדים לכל מי שרוצה לחוות את הטבע הגדול והנפלא, בין אם זה בארץ ישראל או בארצות רחוקות ומרוחקות, ונועד לכל שכבות האוכלוסייה ולמיני אירועים- חתונות, מסיבות ריקודים ואפילו "סתם" מפגשים חברתיים". אירועים בטבע בהחלט עשויים להיות רעיון טוב לכל מי שרוצה שינוי מהאווירה הרגילה ולחוות אירוע קצת אחרת.

אירועים קטנים