אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא קעקועי חינה

קעקועי חינה קעקועי חינה הם ציור על הגוף בעזרת חינה ליצירת קעקוע זמני. בניגוד לקעקועים שבהם בעזרת מחט מחדירים לעור פיגמנטים של צבע ויוצרי

טל טשירה
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קעקועי חינה

 

קעקועי חינה

קעקועי חינה הם ציור על הגוף בעזרת חינה ליצירת קעקוע זמני. בניגוד לקעקועים שבהם בעזרת מחט מחדירים לעור פיגמנטים של צבע ויוצרים ציור או כיתוב קבוע, קעקועי חינה הינם זמניים ויורדים לאחר מספר ימים מהעור. קעקועים קבועים דורשים מיומנות וחשוב מאד שהמקעקע ישמור על הגיינה של המכשירים איתם הוא עובד. כמו כן לקעקועים קבועים יש צורך לקבל אישור מההורים אם אתם מתחת לגיל שש-עשרה. קעקועי חינה, מאחר והם נעשים עם משחת חינה והם זמניים אין צורך לקבל אישור ואפשר אפילו לעשות אותם לבד.

קעקועי חינה אפשר לעשות בעזרת שבלונות או מי שמוכשר לכך יכול לצייר ללא שבלונה.
היום ניתן למצוא מבחר רחב ומגוון של שבלונות עבור קעקועי חינה. יש אנשים שעוסקים ביצירת קעקועי חינה ללא שבלונות ויודעים לצייר בסגנונות שונים, ציורים, עיטורים וכיתובים שונים ומגוונים.

אחד היתרונות הגדולים של קעקועי חינה הוא שהם אינם קבועים. בגלל שהם אינם קעקועים קבועים אפשר לגוון ולשנות ולהחליף כל פעם קעקוע לפי מצב הרוח והחשק. כך לא נשארים עם קעקוע שכבר לא רלוונטי לחיים שלנו ואם אנחנו מתחרטים על קעקועי חינה שעשינו תמיד אנחנו יודעים שהוא ירד בעוד מספר ימים. יתרון נוסף הוא שלא כואב לעשות קעקועי חינה.

קעקועי חינה אפשר לעשות סתם כי מתחשק לנו קעקוע אך אנחנו לא רוצים קעקוע קבוע. ואפשר להזמין גם מומחה בתחום קעקועי חינה למסיבות כמו בת מצווה, ימי הולדת, מסיבת רווקות, ימי כיף בעבודה וכדומה. כאשר מזמינים מומחה או מומחית בתחום קעקועי חינה לאירועים כמו יום הולדת של הילדה כל אחד מהילדים יכול לקבל קעקוע חינה לפי בחירתו. כאשר בוחרים לקנות שבלונות ולבצע קעקועי חינה לבד אפשר לרכוש מגוון רחב של שבלונות וכל אחד מהילדים יכול לבחור את השבלונה עם העיטור החביב עליו.

קל מאד לעשות קעקועי חינה משבלונות. אפשר לבחור שבלונה שהיא מדבקה שכן היא כבר מוכנה ומתאימה לביצוע קעקועי חינה. מדביקים את המדבקה, מורידים את החלק השקוף וממלאים את המקום שנותר חשוף בחינה ואז מורידים את יתר המדבקה. משאירים זמן מה ואחר כך שוטפים. כאשר מדובר באירוע כמו מסיבת רווקות הבנות יכולות לעשות קעקועי חינה בעצמם, אפילו כחלק ממשחקים ומטלות . כאשר מזמינים לאירוע אמן קעקועי חינה הציור נעשה באמצעות מכחול.

בכל מקרה את החינה מכינים מאבקה אותה מערבבים עם מים ולפעמים מוסיפים גם שקיות תה כדי לקבל צבע אדמדמם יותר. קעקועי חינה אפשר לעשות גם מחינה שחורה, ואפשר לעשות קעקועי גוף גם בצבעים אחרים ולשם כך משתמשים בצבעי גוף מיוחדים וכך אפשר לצייר ציורים עשירים ומגוונים. כמו כן, אפשר גם להוסיף נצנצים על ידי מריחת דבק גוף היפו אלרגני ולפזר עליו נצנצים בצבעים שונים כאשר הוא מתייבש וכך יוצרים קעקועים זמניים עשירים ומגוונים.
 

אירועים קטנים