אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא הזמנות לאירועים

הזמנות לאירועים אם בעבר היינו חוגגים אירועים הצורה לא פורמלית, היום קצב החיים והשינויים שעברה החברה כמעט מחייבי אותנו לשלוח הזמנות לאירו

טל טשירה
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הזמנות לאירועים

 

הזמנות לאירועים

אם בעבר היינו חוגגים אירועים הצורה לא פורמלית, היום קצב החיים והשינויים שעברה החברה כמעט מחייבי אותנו לשלוח הזמנות לאירועים כדי שאנשים יוכלו לרשום את מועד האירוע ביומן שלהם ויוכלו להערך בהתאם, בין אם מדובר בלפנות זמן כדי שיוכלו להשתתף באירוע, לדאוג לבייבי סיטר אם מדובר באירוע למבוגרים או לדאוג שיהיה מי שיקח ויחזיר את הילד במידה ומדובר באירוע לילדים. בכל מקרה, רוב האנשים זקוקים להודעה מראש כדי שיוכלו להתארגן ולשם כך נועדו הזמנות לאירועים.

הזמנות לאירועים יכולות להיות הזמנות לחתונה, הזמנות לבר מצווה או לבת מצווה, הזמנות למסיבת יום הולדת, הזמנות לטקס חינה, הזמנות למסיבה שיכולה להערך בגלל מגוון רחב של סיבות. הזמנות לאירועים יכולות להיות מודפסות ולהשלח אליכם בדואר או יכולות להיות הזמנות לאירועים שנשלחות אליכם בדואר אלקטרוני.

כאשר בוחרים לשלוח הזמנות לאירועים בדואר צריך לקחת בחשבון את הזמן שאורך מהרגע ששלחתם הזמנות לאירועים בדואר ועד שהן מגיעות לנמענים. כמו כן צריך לקחת בחשבון את הזמן שאורך להפיק את ההזמנות. אם כך יש לקחת בחשבון כחמישה שישה ימים לפחות מהרגע שהבאתם הזמנות לאירועים לדפוס ועד שהן מגיעות בדואר לנמענים. הזמנות לאירועים כמו חתונה יש לדאוג שיקבלו האורחים שלושה שבועות לפחות לפני החתונה כדי שיוכלו להתארגן.

כאשר עומדים בפני בחירת הזמנות לאירועים יש כמה אפשרויות. האפשרות הקלה והפשוטה ביותר לבחירת הזמנות לאירועים היא לבחור אחת ממגוון הדוגמאות של הזמנות לאירועים הקיימות בכל בית דפוס או אצל גרפיקאי העוסק בתחום. והמגוון רחב. יש הזמנות לאירועים מסוגים שונים, ובכל קטגוריה יש מבחר דוגמאות לפי סוג הגרפיקה שעל ההזמנה, כמו למשל – הזמנות קלאסיות, הזמנות לאירועים מאוירים כמו קריקטורות, הזמנות לאירועים בהן משולבת תמונת סטילס עכשיויות או תמונות מהילדות, יש הבוחרים הזמנות לאירועים בצורת כרזה של סרט וכדומה. יש אנשים שבוחרים לעצב במיוחד הזמנות לאירועים, וכאשר בוחרים באפשרות זו יש לקחת בחשבון פרק זמן ארוך יותר להפקת ההזמנה שכן לפעמים יתבקש המעצב לעצב מספר הזמנות לאירועים עד שיגיע לגירסה שמוצאת חן בעיניכם וזה עלול לא
להיות תהליך מהיר.

מעבר לעיצוב כאשר מפיקים הזמנות לאירועים יש לבחור את גודל ההזמנה ואת סוג הנייר. יש אנשים שמעדיפים הזמנות לאירועים בצורה מרובעת ויש כאלה שמעדיפים הזמנות לאירועים בצורה מלבנית, שנתפסת כיותר אלגנטית. יש הזמנות לאירועים שמודפסות על צד אחד בלבד ויש הזמנות לאירועים שמודפסות על שני צידי ההזמנה. סוג הנייר גם הוא בעל חשיבות בהפקת הזמנות לאירועים. יש ניירות מסוגים שונים ויש המעדיפים לבחור להדפיס הזמנות לאירועים רק על ניירות איכותיים. הנייר יכול להיות נייר כרומו מבריק או מט, הנייר של הזמנות לאירועים יכול להיות בעל טקסטורה כלשהי, הוא יכול להיות מבריק או מט, ובשנים האחרונות ניירות פופולרים מאד הם ניירות ממחוזרים המשמשים להפקת הזמנות לאירועים מכל הסוגים והמינים. יש גם ניירות בהם משובצים פרחים, עלים וכדומה.
 

אירועים קטנים