אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
תכשיטים


שי
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תכשיטים

תכשיטים

תכשיטים הם הדברים היפים האלה שאנחנו עונדים כדי להפוך את עצמנו ליותר אטרקטיביים- ליותר מושכים, ליותר יפים, ליותר סקסיים או פשוט כדי למשוך יותר תשומת לב מאנשים אחרים. בסופו של דבר, תכשיטים נועדו לגרום לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו. כי כשאנחנו מרגישים יותר טוב עם עצמנו, אנחנו מקרינים את זה כלפי חוץ ואז נראה כאילו זה גורם לנו להיות יותר יפים. למעשה, זה לא שענידת תכשיטים גורם לנו להיות יותר יפים אלא גורם לנו להקרין שאנחנו יותר יפים כי אנחנו מרגישים יותר יפים ויותר נינוחים עם עצמנו.

כשאנחנו מכינים את עצמנו לחתונה שלנו, אנחנו רוצים להיות הכי יפים שאנחנו יכולים להיות. זאת מכיוון שאירוע החתונה הוא אירוע של פעם בחיים (או של כמה פעמים בחיים, אבל לכל היותר 10 פעמים)- אירוע שאנחנו מכינים את עצמנו אליו פיזית, נפשית, מנטלית וכל צורה שתבחרו חוץ מזה. זה טקס שאנחנו רוצים שיהיה הכי מושלם שהוא יכול להיות, וזה אומר שאנחנו רוצים להיות בעצמנו הכי מושלמים שאנחנו יכולים להיות. אז נבחר את השמלה הכי יפה (שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו), נשים איפור, נעשה תסרוקת ונשים מיני תכשיטים כדי לגרום לנו לבלוט קילומטרים למרחק.

לקראת החתונה שלנו אנחנו צריכים להכין הרבה דברים דברים ולדאוג להבה סידורים. אנחנו צריכים להזמין את אולם האירועים, אנחנו צריכים להכין הזמנות ולשלוח אותן לכל המוזמנים, אנחנו צריכים לארגן את הקייטרינג ולבחור את המנות שיוגשו לאנשים, אנחנו צריכים לבחור די ג'יי ולבחור את המוזיקה שהוא ינגן לנו בזמן החתונה. אנחנו צריכים לארגן את הצלם, את הסידורי פרחים, את המפות, את המפיות וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה. כמות הדברים שאנחנו צריכים לטפל בהן היא גדולה, וזו הסיבה שאנחנו מתחילים לארגן את החתונה כמה חודשים לפחות מראש.

עם זאת, אחד הדברים היותר חשובים שאנחנו צריכים לדאוג להם הם אנחנו- אנחנו, החתן והכלה, רוצים להיות כמה שיותר יפים, כמה שיותר מושלמים ולהרגיש כמה שיותר טוב, בעיקר עם עצמנו, בשביל האירוע המיוחד הזה.  בין אם זה התסרוקת שאנחנו עושים, מניקור ופדיקור, הלבוש או איפור. אחת הדרכים היא ענידת תכשיטים- תכשיטים גורמים לנו לבלוט למרחקים- הם גורמים לנו להרגיש יותר יוקרתיים, לאו דווקא בגלל שהתכשיטים יקרים אלא בגלל שהם יפים בעינינו ואז עלינו גורמים לנו להיות יותר יפים.

תכשיטים הם אחת מהדרכים של הכלה, בעיקר, לעשות את עצמה יותר יפה, בין אם זה בשביל האנשים שמגיעים, בשביל החתן או בשביל עצמה בלבד. תכשיטים מאז ומעולם היו דרך לקשט את עצמנו, ועבור אירועים מיוחדים זה בכלל מתבקש.

אירועים קטנים