אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא סלון כלות


שי
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית סלון כלות

סלון כלות 

סלון כלות זה כמו ספא שהכלות הולכות אליו לפני החתונה כדי לקבל את כל הטיפולים שהן יכולות, רוצות ו\או צריכות לפני יום החתונה המיועד.

את עומדת להתחתן? מאורסת לבן הזוג שלך? יש הרבה דברים שאת צריכה לטפל בהם. יש את האולם שצריך להזמין, האוכל שצריך לבחור, המוזיקה שצריך לבחור, האנשים שצריך להזמין ועוד הרבה, הרבה דברים. צריך לבחור שמלה, לעצב הזמנות, לבחור עוגת חתונה ועוד מיני דברים שונים ומשונים שצריך לטפל בהם לפני יום החתונה. ומה איתך? לך לא מגיע פינוק? לך לא מגיעה תשומת לב מיוחדת לפני יום החתונה?

כמובן שכן! סלון כלות זה בדיוק המקום שאת צריכה להגיע אליו לפני יום החתונה. סלון כלות דואג להעניק לך א כל הטיפולים שאת צריכה לפני שאת מגיעה אל האירוע, בין אם מדובר בטיפול בציפורניים של הרגליים והידיים (מניקור ופדיקור), התסרוקת שאיתה תגיעי לאירוע, או כל דבר אחר שכל סלון כלות מציע למטופלות שלו כדי להפוך אותן לכמה שיותר יפות שהן יכולות להיות לפני יום החתונה.

החתונה זה אחד האירועים הכי מרגשים בשבילך. חלמת עליו מאז שהיית ילדה קטנה- דמיינת יונים לבנות מתעופפות בשמיים, בלונים מרחפים, שדה פורח ועוגת חתונה מה-זה גדולה. דמיינת את כל הפרטים עד לפרטים הכי קטנים. פינטזת על בן הזוג המושלם שתחיי איתו למשך שארית חייך.

עכשיו מגיע היום הגדול ואת עומדת להגשים את החלום. האם את מוכנה? כדי להגשים את החלום את צריכה לדאוג להרבה דברים- האולם, העוגה ווכן הלאה וכן הלאה. הרשימה ארוכה, אבל כל אלה פרטים חיצוניים. האם דאגת לפרטים הכי חשובים- איך את תראי בזמן החתונה?

אני מניחה שאת לא רוצה להגיע לא מוכנה- את רוצה להיות הכי יפה שאת יכולה להיות. שתהיה לך תסרוקת מושלמת, שתהיה לך השמלה הכי יפה, איפור ועד לפרטים הכי קטנים כמו תכשיטים שאת עונדת או המניקור והפדיקור שעשית יום לפני. כל הפרטים האלה הם אולי פרטים שרוב האנשים לא שמים לב אליהם כשהם לחוד, אבל ביחד הם הופכים אותך ליצור הכי קסום, אפילו אם זה רק בהרגשה שלך כלפי עצמך.

סלון כלות מציע את הטיפול הזה. הוא נועד לאו דווקא לעשות אותך יותר יפה בעיניי אחרים אלא בראש ובראשונה להפוך אותך ליותר יפה מול עצמך. כי כשאת מרגישה יפה, את יותר שמחה, וכשאת שמחה את מקרינה את כל זה החוצה אל אנשים אחרים ואז הם רואים בעצמם כמה שאת יפה.

בחתונה שלך את רוצה להיות הכי יפה שאת יכולה להיות וזה מתחיל קודם כל בהרגשה האישית שלך, אז תרגישי חופשי לבקש את כל מה שאת רוצה שיגרום לך להרגיש טוב. זה המקום להוציא את הכסף ולהשקיע, כי אירוע כזה יש רק פעם בחיים.

אירועים קטנים