אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
שמלות כלה

שמלות כלה כמייצגות דמות הסגנונות של שמלות כלה הם כל כך שונים, שתי נשים יכולות להתחתן באותו היום והן יכולות בסבירות מאוד גבוהה, ללבוש שמל


הדס
פורסם: 3/20/2011

מאמר זה שייך לקטגוריית שמלות כלה

 

שמלות כלה כמייצגות דמות

הסגנונות של שמלות כלה הם כל כך שונים, שתי נשים יכולות להתחתן באותו היום והן יכולות בסבירות מאוד גבוהה, ללבוש שמלות כלה שונות בתכלית. ישנן שמלות כלה מנופחות בתחתית, ישנן שמלות כלה קצרות, ישנן שמלות כלה שאינן צבועות לבן, ישנן שמלות כלה משובצות ביהלומים או מנצנצים אחרים, ישנן שמלות כלה עם גב פתוח ועוד. אי אפשר לקלוע לטעם של כל הנשים בעזרת דגם ספציפי אחד שמתוכו גוזרים כמה סילואטים שונים של שמלות כלה, בגלל שהעולם מלא נשים ששונות זו מזו בכמעט כל פרמטר ושמלות כלה מסוימות יכולות להלום מאוד מבנה גוף אחד וממש לגרוע מיופייה של בחורה עם מבנה גוף אחר.

לא רק מבנה הגוף השונה של נשים משפיע על השוני בשמלות, אלא גם הטעמים של הנשים, נשים לא רק שונות זו מזו מבחינה פיזית, גם האישיות אינה זהה לכל הנשים ושמלות כלה יכולות בהחלט לשמש כמייצגות אישיות של כלה לעתיד. כלה לעתיד שאוהבת לבלוט יכולות לבחור במראה שמלות כלה גרנדיוזי, בעוד שבאותו הזמן במקום אחר, כלה ביישנית יותר, תבחר במראה עדין ולא כל כך צעקני.

הבחירה היא רבה וכל אחת שניצבת מול האופציה המשמחת של בחירת שמלת כלה בסופו של דבר צריכה להכריע בין המון שמלות כלה, על האחת, אולי השלוש, תלוי בחתונה, אשר ישמשו אותה בטקס הנישואין המיוחל. הבחירה שתיעשה על ידי אותה כלה תבטא את האישיות שלה. כל כלה רוצה להרגיש בנוח ביום החתונה, עד כמה שניתן תחת הצורך החזק של להיראות במיטבך באירוע של חייך, וכלן היא אף פעם לא תבחר מבין שמלות כלה, אחת שתגרום לה להרגיש לא בנוח. לא משנה כמה עוזרות תעזורנה בקבלת ההחלטה הסופית, הכלה היא בעלת הקול המכריע ושמלות כלה שלא יגרמו לה להרגיש במיטבה, פשוט לא תבחרנה.

לפעמים אנו חושבות שדווקא בחתונה אנחנו צריכות לצאת מתחום הנוחות שלנו, במיוחד בהקשר של שמלות כלה ולבחור לא משהו שאנחנו מרגישות בנוח לצעוד בו הלוך ושוב במהלך האירוע, אלא לבחור מבין שמלות כלה, כזו שמייצגת את מי שהיינו רוצים להיות, שמלות כלה כמייצגות דמות שהיא לא אנחנו אלא שאיפה שלנו. עם הרעיון הזה יש בעייתיות בגלל שאנחנו לא צריכות לשחק דמות ביום החתונה שלנו דווקא ביום הזה, צריך להיות לנו החיבור הטוב ביותר עם עצמנו מפני שאנחנו בפתחה של תקופה חדשה בחיינו שלנו, ולכן, עדיף שמבין שמלות כלה אפשריות, לא נבחר את זו שהכי היינו רוצים שתתאים לנו, אלא את זו שהכי מתאימה לנו כרגע, לבחור מבין שמלות כלה, את זו שתמצא את פוטנציאל היופי שלנו ותהפוך אותנו לנסיכות ביום החתונה שלנו.
 

אירועים קטנים