אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
קייטרינג

קייטרינג בסטנדרטים שלכם קייטרינג יכול להיות מפורש במספר רב של דרכים וזה בגלל שבקייטרינג ניתן להגיש כל מיני סוגים של אוכל, וכמו שיש סוגים


הדס
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קייטרינג

 

קייטרינג בסטנדרטים שלכם

קייטרינג יכול להיות מפורש במספר רב של דרכים וזה בגלל שבקייטרינג ניתן להגיש כל מיני סוגים של אוכל, וכמו שיש סוגים אינסופיים של מאכלים אפשריים, כך גם המשמעות של קייטרינג, בין אדם לאדם, משתנה בהתאם לסגנון הקייטרינג אליו הוא נחשף. יש קייטרינג חלבי, בשרי, קייטרינג שמבוסס דגים, או גבינות, קייטרינג שמכיל הרבה פירות ועוד סוגים רבים ומגוונים של היצע קייטרינג אפשרי. השוני הרב בין המנות שמוצעות בשלל חברות הקייטרינג נובע מההבדלים בינינו כבני אדם, הבדלים בטעמים שלנו. כדי שתוכלנה חברות הקייטרינג להתאים את עצמן לכמה שיותר לקוחות, הן דואגות להציע מגוון רב של הרכבי קייטרינג כדי שלא יהיה כמעט אירוע שהן לא תוכלנה לשרת.

חברות הקייטרינג משקיעות במגוון ואתם, בתור לקוחות של חברות קייטרינג בשלבים שונים של חייכם, נהנים מהעניין. ברגע שאתם מתכננים אירוע, למשל – את מסיבת החתונה שלכם, אתם רוצים שחברת הקייטרינג שתיבחר לאירוע תהיה זו שהתאימה ככל שניתן לטעם שלכם ולסגנון האוכל אותו דימיתם בראשכם לקראת האירוע. האירועים אליהם אתם מזמינים חברות קייטרינג בחייכם הם תמיד אירועים מכובדים שאתם מעוניינים שכל אלמנט בהם ייצג את המטרה בכבוד, דרך איכות והדבר נוגע, כמובן, גם לאוכל.

האוכל הוא משני אומנם, לעומת הסיבה הרשמית שלשמה בחרתם לקיים התכנסות, אבל הוא משמעותי בתור טריגר לזיכרון של אנשים וברגע שהאוכל, הקייטרינג, השאיר חותמת חיובית במוחם של האורחים בשמחה שלכם, אתם יודעים שנחלתם הצלחה. ההצלחה הזו אומנם פחות חשובה מהמטרה המרכזית של האירוע, דוגמת החתונה שלכם, אשר בה טקס הנישואין תחת החופה הוא שבמרכז, אבל ללא אוכל איכותי, חוויית החתונה, עבור האורחים ועבורכם, תיפגע.

ישנן כיום בשוק חברות קייטרינג רבות וכל אחת מהן מאוד רוצה לסגור איתכם על האירוע שלכם, אל תתרגשו מהמצב שבו נראה שהם רודפים אחריכם ומנסים לרצות אתכם, זה הרי ברור שכך יהיה המצב, אתם צריכים להיות שקולים ולהחליט איזו חברת קייטרינג רצוי לשכור לאירוע שלכם, בהתאם לכישורים שלה, איכות וסגנון האוכל שהיא מציעה. כמובן שגם למחיר שחברת הקייטרינג אומרת יש משמעות, בחנו עם עצמכם עד כמה האוכל שווה לכם, תוך ידיעה שהקייטרינג וודאי לא יהיה זול, עקב הכמות הגדולה של האורחים שהזמנתם, ואז בחרו את חברת הקייטרינג שעומדת באמות המידה שהצבתם מבחינת האוכל באירוע. בכל שירות קייטרינג יש את המאכלים הקבועים הנחשבים למאכלים "סטנדרטיים" שנמצאים על השולחן בכל אירוע -סלטי  חומוס, טחינה, חצילים וכד', בתוספת לחמים, פיתות, ומאפים קטנים. חומוס הוא המאכל הראשון שהאורחים מחפשים על השולחן, לכן לא כדאי לוותר עליו.

אם אתם לא רגילים לארגן אירועים שדורשים קייטרינג ולכן כל ההתעסקות עם חברות קייטרינג חדש לכם, תדאגו לרשום לעצמכם נקודות התייחסות לפני הפגישות עם החברות השונות, או להיעזר בחבר, על מנת שתוכלו לסכם את חוויית בחירת חברת קייטרינג כחיובית ומוצלחת. אתם רוצים בסופו של דבר אירוע מוצלח, ולכן חשוב שתבחרו בחברת הקייטרינג שלדעתכם תוכל לעמוד בסטנדרטים שלכם בצורה הטובה ביותר.
 

קייטרינג ליום הולדת בבית מזמינים מכדיתה

אירועים קטנים