אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא חליפות חתן


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית חליפות חתן

חליפות חתן

עברו הימים בהם חתן היה הולך לחנות לפני החתונה ורוכש חליפה שחורה וחולצה לבנה. היום חליפות חתן מגוונות הן מבחינת הסגנון והן מבחינת הצבעים. ויש חתנים שבוחרים לוותר על חליפות חתן וללכת בלבוש רשמי פחות. כאשר אתם עומדים לרכוש חליפות חתן כדאי להגדיר שני דברים בסיסיים. קודם כל להחליט מה אתם רוצים ללבוש ובאיזה סגנון ושנית להגדיר תקציב לרכישת חליפות חתן.

כאמור, כיום יש מבחר גדול של חליפות חתן. אפשר להתחיל את החיפוש, כמו כמעט כל דבר אחר, באינטרנט. יש אתרים בהם אפשר לראות ולהתרשם ממגוון חליפות חתן המוצעות כיום לחתנים. יש חליפות חתן בסגנון שמרני, חליפות חתן בסגנון קלאסי, חליפות חתן בסגנון מודרני ועוד. כיום אפשר למצוא חליפות מבדים שונים, בדים סינטטיים, בדים טבעיים, וכן צבעוניות רבה החל כמובן חליפות חתן בצבע שחור אבל גם אפור לגווניו השונים, חליפות חתן בצבע כחול על גווניו השונים, לבן, לבנדר ועוד. מגמות אופנתיות משפיעות גם על בגדי ערב והשפעות אלה חודרות גם לתחום חליפות חתן.

ולכן קודם כל צריך החתן לעתיד להחליט על סגנון חליפות חתן. מהו הסגנון האהוב עליו? באיזה חליפות חתן הוא ירגיש הכי טוב והכי בנוח. בסופו של דבר, חתנים צריכים להעביר שעות רבות לבושים חליפות חתן באירוע שהוא מרגש ואולי אפילו קצת מלחיץ ולכן רצוי להרגיש בנוח בחליפה שנבחרה. בעניין זה אין הבדל בין החתן והכלה. שניהם צריכים להרגיש בנוח בבגדים שבחרו לאירוע. אפשר כמובן לבקר בחנויות ולראות מה האפשרויות שעומדות בפניכם ובהזדמנות זו גם להתרשם מהמחירים.

חתונות שמתקיימות בצהריים אינן דומות לחתונות המתקיימות בערב. הן פחות רשמיות, יותר נינוחות וכך גם חליפות חתנים עבור חתונות הנערכות בצהריים. חליפות חתן יהיו מבדים יותר קלילים ובצבעוניות פחות רשמית. חליפות חתן בגוון שמנת למשל או חליפות חתן בצבעי פסטל כמו לבנדר, תכלת וכדומה, יש שבוחרים דווקא חליפות חתן בסגנון "קז'ואל" או בוחרים חליפות חתן שהן שילוב של מכנסיים בצבע אחד וג'קט בצבע או גוון אחר. כאמור, יש חתנים שבוחרים לוותר על חליפות חתן כאשר האירוע הוא בצהריים, במיוחד בימים חמים, ובוחרים בחולצה מחויטת בצירוף עניבה בלבד.

כאמור, יש להגדיר תקציב לרכישת חליפות חתן. מחירים של חליפות חתן יכולים לנוע בטווח של בין מאות שקלים לעשרות אלפי שקלים. מחיר חליפות חתן הוא פונקציה של המעצב ואיכות הבד והתפירה. חליפות חתן שנעשו בהזמנה אישית יהיו יקרות יותר, כך גם חליפות חתן של חברות יוקרה. בדים איכותיים יהיו יקרים יותר אך יחזיקו מעמד זמן רב יותר. כך אם אתם מתכוונים לעשות שימוש בהמשך באותן חליפות חתן יש לשקול רכישת חליפות חתן יקרות יותר. אם תשתמשו בחליפות חתן רק בערב החתונה אולי כדאי לשקול לרכוש חליפה זולה יותר

banner
אירועים קטנים