אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא עוגות חתונה


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עוגות חתונה

עוגות חתונה

עוגות חתונה הן עוד אחד מהדברים שאנחנו צריכים להשקיע בו קצת מחשבה (וקצת יותר כסף) לקראת החתונה שלנו. עוגות חתונה הן אחד משיאי האירוע- עוגות תמיד מסמלות עבורנו חגיגה, וזו בהחלט אחת החגיגות הגדולות בחיים שלנו- חתונה זו חגיגה שבעיניי הרבה אנשים מהווה איזה שהוא שיא (אחד מתוך כמה או האחד הכי גדול) של החיים שלהם- אירוע שבו הם מצהירים על האהבה שלהם כלפי בן או בת הזוג ומתחייבים לחיות ביחד בעושר ובעוני, בחיים ועד שהמוות יפריד ביניהם (אלא אם כן הם מפולין ואז גם המוות לא מפריד ביניהם).

בעוד יש הבה אספקטים שצריך לדאוג להם כשמתכוננים לחתונה, אחד מהדברים שצריך להשקיע בו מחשבה וכסף הוא עוגות חתונה- עוגות חתונה זה אחד הדברים שאנחנו רוצים להשקיע בהם כדי שיסמלו בצורה נאמנה את מה שאנחנו רוצים לחגוג. עוגות חתונה, כמו כל עוגה בעולם, היא עבור איזו שהיא חגיגה. בין אם החגיגה הזאת "סתמית" כמו ארוחת שישי בערב, עוגה ליום הולדת או עוגה לחתונה, עוגות מסמלות את החגיגות שאנחנו חוגגים בחיים.

עוגות חתונה מסמלות את החגיגה שבעיניי רבים היא אחת הגדולות- חגיגת החתונה שלנו. כשאנחנו באים בברית הנישואין עם עוד מישהו או מישהי ומתחייבים לחיות את חיינו ביחד. כשאנחנו מתאחדים עם בן או בת הזוג שלנו והופכים להיות אחד, מצהירים על האהבה שלנו אחד כלפי השני ומאושרים עד השמיים ועד קצה הנשמה. בעוד יש אנשים שמעדיפים לעשות חתונה פרטית קטנה בלי כל ההמולה שנמצאת סביב חתונות מאורגנות גדולות, בלי עוגות חתונה, בלי איפור מיותר ובלי כל האנשים שמזינים אבל לא באמת מכירים או לא באמת רוצים לראות, עוגות חתונה זה עדיין אחד הדברים היותר מהנים.

עוגות חתונה, מלבד היותן טעימות, גם מייצגות איזו שהיא חגיגה, וזו בהחלט אמורה להיות חגיגה. ואין כמו לחתוך את העוגה הענקית ולחלק חתיכות שלה לכל המשתתפים באירוע שבאו לחגוג איתנו את האירוע המשמח. אין כמו לאכול עוגת שוקולד (או כל עוגה שזו לא תהיה) ואין כמו לראות את העוגה המעוצבת- ציורים, דמויות פלסטיק ועוד מיני אפשרויות שונות ומגוונות ליצור עוגה מדהימה.

עוגות חתונה הן רק אחת מיני דברים רבים שאנחנו צריכים להשקיע בהם כשאנחנו באים להכין את עצמנו לחגיגה של החתונה, ואולי אחד החלקים היותר מהנים. מהנים לאו דווקא מהסמליות של העוגה אלא מההנאה שאנחנו יודעים שתהיה לנו כשנחתוך את העוגה (אפילו שאולי יהיה לנו קשה בגלל שהיא כל כך יפה ומושקעת) ונטעם מהטעם המענג שלה. ואחרי הכל, מי לא אוהב עוגה, ומי בכלל צריך סיבה כדי לאכול עוגה?

banner
אירועים קטנים