אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
תכשיטים


הדס
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תכשיטים

 

קניית תכשיטים

מגוון התכשיטים שמוצעים כיום הוא גדול וכולל כל כך הרבה סוגים שונים של תכשיטים. על עיצוב התכשיטים השונים ישנן כל כך הרבה השפעות שונות, וכך נוצרות להן יצירות מופת, בדמות תכשיטים, שכל אחד מאיתנו יכול למצוא לפחות כמה תכשיטים שיהלמו אותו ויתאימו לסגנונו הפרטי. תכשיטים באים במגוון צורות וגדלים ואדם שאוהב תכשיטים גסים וגדולים יוכל למצוא דבר מה ליהנות ממנו, כמו גם זה שאוהב תכשיטים עדינים וקטנים. הטעם האישי של כל אחד מאתנו בנפרד יכול למצוא ביטוי דרך תכשיטים ולכן לוותר על ענידת תכשיטים שונים, בטענה שתכשיטים, באופן גורף, לא הולמים אותו, זאת טעות.

חלקנו לא עונדים תכשיטים על בסיס יומי וממעטים בענידת תכשיטים, גם כשאנו הולכים לאירועים גדולים, ולרוב זה לא בגלל שאנחנו לא מוצאים את התכשיטים הנכונים, אפילו העלות שלהם היא לא תמיד הסיבה לכך שאנו לא רוכשים אותם, וכתוצאה מכך לא הולכים איתם, אלא פשוט בגלל חוסר היכרות עם המגוון הרב שיש בעולם התכשיטים. בגלל שיש כל כך הרבה, אנו לעיתים מרגישים אבודים בחיפושים ומתפשרים על תכשיטים שיספקו את הצורך שלנו להתגנדר, אבל לא ממצים את הפוטנציאל הגלום בענידת תכשיטים עבורנו, מפני שאין התאמה מושלמת בינינו לבינם.

בשביל שנוכל למצות את הפוטנציאל בענידת תכשיטים, פוטנציאל שמתבטא בהגברת היופי שלנו, בעת ענידתם, אנחנו צריכים לבא מוכנים מראש עם רעיון לסוג התכשיטים שהכי מוצאים חן בעינינו, או, לבא מוכנים לבחינה מדוקדקת של ההיצע. אם אנו בוחרים באפשרות הראשונה – הרי ששלל האתרים באינטרנט יכולים לאפשר לנו להכיר את עולם התכשיטים, על המגוון והסגנונות השונים שקיימים בו, וכך, כשנגיע לחנויות התכשיטים, יהיה לנו רעיון או כיוון ללכת איתו ולא נתבלגן ונמצא את עצמנו מוציאים כספים רבים על משהו שאינו בהכרח הדבר שהכי הולם אותנו במקרה הטוב, ובמקרה הרע, פשוט לא יפה עלינו.

אם הולכים על האופציה השנייה בדרך לרכישת תכשיטים, צריך להיות מוכנים להשקיע זמן בחיפושים פיזיים אחר הדבר המושלם. חיפושים אלו לא יסתיימו בהכרח אחרי ישיבה ממושכת בחנות אחת, ויכולים בהחלט לכלול מספר חנויות, עד שנמצא את מה שנראה עלינו הכי טוב. במהלך החיפושים הללו, כאשר נענוד את שלל התכשיטים שיוצעו לנו, נוכל לגבש דעה יותר ברורה לגבי אילו תכשיטים נראים עלינו הכי טוב, מבחינת עיצוב, צבע וצורה וכך נוכל גם לדעת להבא, מה לחפש.

לא צריך לקנות את כל חנות התכשיטים בבת אחת, מה גם, שרובנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות דבר שכזה. תדעו, לפני הרכישה, מהו הסכום שאתם מוכנים להוציא על התוסף המנצנץ הזה ובעת חיפוש התכשיטים, תגבילו את עצמכם, פחות או יותר, לסכום בו נקבתם ותזכרו, שזו לא הקניה האחרונה בחייכם, רק הקניה המושכלת הראשונה.
 

אירועים קטנים