אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
שמלות כלה

כלות רבות רוצות שמלות כלה בלתי נשכחות, עם עיצוב מיוחד, סגנון וטעם אישי


הדס
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שמלות כלה

 

שמלות כלה עם מחשבה

שמלות כלה הן הדבר שכלות לעתיד הכי נהנות מהחיפושים אחריו, במהלך הרכבת היום הגדול, יום החתונה. זה וודאי מרגש לחפש אולם, להזמין את הצלם, הקייטרינג, הרב, המוסיקה וכל השאר, אבל כל הפרטים הללו מתגמדים, עבור הכלה, אל מול חיפושי שמלות כלה. כיום לכל כלה יש מספר שמלות כלה, בשביל השלבים השונים של האירוע, והחתונה כבר לא מסתכמת בשמלת כלה אחת. החשיבות של שמלות כלה הנה מעבר לחשיבות של כל השאר בסולם דרגות החשיבות בגלל שמדובר בדבר היחיד שנמצא באופן גורף, בחלומותיהן של כל הכלות העתידיות, מאז ילדותן.

אי אפשר לומר שכל הילדות הקטנות חולמות על אולם בסגנון כזה או אחר, על סוגי זרי הפרחים בצורה מדוקדקת וגם אי אפשר לומר שלדמות החתן יש משמעות גדולה בדמיונות הילדות, אבל השמלה היא אלמנט חשוב, האלמנט שמסמל את החתונה כולה. מאחורי שמלות כלה יש את המטענים הרבים הללו והם מרוממים מעמדן עוד יותר, ביחס לשאר מרכיבי החתונה. פרט לכך, שמלות כלה הן אלו שייפו את הכלה וימשכו את כל העיניים אליה בחתונה, היות והיא תהיה היחידה בלבן, ולכן כל כך מרכזיות עבור הכלה העתידית.

כדי לבחור מבין שמלות כלה אפשריות אל אלו שהכי כדאי יהיה לרכוש צריך לחשוב על מספר דברים. אחד הדברים שצריך לחשוב עליהן בעת בחירת שמלות כלה היא הפונקציונאליות – האם הבחירה היא בשמלת כלה לטקס עצמו, מתחת לחופה, או לריקודים שיבואו לאחר מכן, או לכל שלב אחר שתכננתם במסיבת החתונה הייחודית שלכם. כאשר אתן בוחרות שמלות כלה, אתן לא בוחרות מספר שמלות בגלל שאולי תשנו את דעתכן בטקס המרכזי, אלא כדי שתוכלו להחליף למשהו פחות מגונדר ויותר נוח, כדי ליהנות מהמסיבה שעוקבת את הטקס ולכן שמלות הכלה שלכן לא צריכות להיראות כאילו כל אחת היא השמלה המרכזית.

ישנה אחת, מבין אותן שמלות כלה, בה תשקיעו את מירב הכספים והיא תהיה זו שתעמדו איתה תחת החופה ותקשרו את חייכן לבחיר לבכן. פרט אליה, יש לכן אפשרות לבחור עוד כמה שמלות כלה, שהן פחות ליופי ויותר לנוחות, הרי, בכל זאת, מדובר ביום החשוב והגדול בחייכן, מסיבת החתונה שלכן, אתן רוצות ליהנות ממנה לא רק מחשבתית, אלא גם פיזית, ולהיות טחובות אל תוך שמלה אחת מגונדרת מאוד, שהנוחות לא הייתה הדבר החשוב ביותר, כאשר יצרו אותה, ובצדק – היא ליופי, אחרי הכל, לא בדיוק תורם לכך.

בבחירת שמלות כלה ישנם כמה דברים שצריך לחשוב עליהם, בוודאי שמעל הכל חשוב שכל אותן שמלות כלה שתבחרו, תתאמנה לטעם שלכן, ותהיו מסופקות מהן ומאיך שהן גורמות לכן להיראות, כשאתן עטופות בהן, אבל תזכרו את עניין הפונקציונאליות, שהיא חשובה מאוד.
 

אירועים קטנים