אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
קייטרינג

האוכל הוא הדבר העיקרי שהאורחים שלנו זוכרים, לכן באוכל ובקייטרינג אסור לנו לפשל


הדס
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קייטרינג

 

קייטרינג לחתונה, חשוב שיהיה מושלם

אחד הדברים שעליכם לעשות לקראת יום חתונתכם הוא להסדיר את עניין הקייטרינג, עד כמה שאוכל אינו הדבר המרכזי ביום הזה, הוא עדיין תופס מקום של כבוד באירוע מעצם היות אוכל דבר מרכזי בחיי כולנו. ברור שהקייטרינג אינו סיבה שבגללה אנשים יבואו או לא יבואו לחגוג עמכם את יומכם הגדול, אבל הוא בהחלט אחד הדברים שהם יזכרו בסיום האירוע.

יחד עם התמונה הנפלאה שלכם, החתן והכלה, תחת החופה, יחד עם הזיכרונות מרחבת הריקודים, יהיה מקום לזיכרון של טעם האוכל ורצוי שזה יהיה זיכרון מתוק שלא יעיב על כל האחרים, אלא רק יגביר את אווירת השמחה המתוקה. אם כן, קייטרינג הוא מרכיב חשוב באירוע, לא רק מבחינת הזיכרונות, כפי שכתבתי לעיל, אלא מבחינת העלות שלו. אחת העלויות הכי כבדות שלכם באירוע תהיה עלות הקייטרינג. היות וברור שהוא יהיה יקר, בגלל שיהיו לכם הרבה אורחים להאכיל, רצוי שהוא יהיה גם טעים.

כדי שהחתונה לא תיפול בגלל הקייטרינג, תעשו סקר שוק ותבחנו כמה שיותר אופציות בתחום הקייטרינג, לפני קבלת ההחלטה הסופית, על חברת הקייטרינג שתזכה לספק את המזון לאירוע החתונה שלכם. בנוסף להבדלים באיכות האוכל המוצע על ידי חברות קייטרינג שונות, ישנו גם השוני במנות. הרכב המנות יכול להיות חלבי, יכול לכלול הרבה ירקות, דגים, פירות ויכול לכלול פחות מכל אחד מהם ואלו החלטות שאתם תצטרכו להכריע לגביהן, בהקשר של הקייטרינג שיוצע בחתונתכם. כמו כל דבר בחתונה, הקייטרינג גם צריך לייצג אתכם ואת הדברים שאתם אוהבים ורוצים שייכללו בו.

תחליטו, לאחר בחינת האופציות השונות של עולם הקייטרינג, מהו סוג האוכל שאתם מעוניינים בו, על כל הרכבו, ותבחרו מבין חברות הקייטרינג שמספקות את השירות הרצוי, את זו שהיא הכי איכותית לטעמכם, ביחס למחיר שלה. לעתים יש כאלו המעדיפים להכין אוכל בביתם, כאשר העניין מתאפשר. מדובר בדרך כלל באירועים קטנים עד 50 איש שעבורם ניתן יהיה להכין אוכל בצורה ביתית, לשלוף את המתכונים המנצחים לאירועים שיש לכם בבית,

אתם רוצים את החתונה המושלמת, שתהווה סמל לחיים מושלמים, ככל שניתן, כבעל ואישה, ואחד מהגורמים שיהפכו את האירוע למושלם הוא האוכל. רגשות מתחברות לאוכל ואוכל, קייטרינג בחתונה, בהחלט יכול לייצג את האלמנטים שחשוב לכם כזוג לייצג. אתם יכולים לבחור במאכלים שלטעמכם נראים כיוצרים אווירה רומנטית או כל דבר אחר. הקייטרינג, כמו כל דבר בחתונה שלכם, יכול מאוד להוסיף לתחושות של כל הנמצאים, כולל שלכם עצמכם ואתם וודאי רוצים לנצל את זה ולא להתפשר.

חתונה זה בטח לא הזמן להתפשר ועל אוכל, על קייטרינג טוב, אסור להתפשר, בגלל שהאורחים ירגישו את זה ואתם תדעו את זה והאירוע יהיה פחות ממושלם ואת זה אתם וודאי לא רוצים. תסגרו את האירוע, מבחינת התכנון, בצורה המדקדקת ביותר, על ידי הזמנת קייטרינג איכותי אשר יספק אתכם וכך תוכלו להיות רגועים שאחד האספקטים החשובים בחתונה שלכם, הוא בדיוק מה שרציתם שיהיה, כך היה לכם דבר פחות לדאוג לגביו ביום הגדול.
 

אירועים קטנים