אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא תסרוקות כלה


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תסרוקות כלה

עיצוב שיער

עיצוב שיער הוא עוד אחד מיני דברים רבים שהכלה יכולה לעשות לעצמה לפני החתונה כדי לגרום לעצמה להראות יותר יפה, יותר מושכת והכי מושלמת שהיא יכולה לקראת אחד האירועים הכי גדולים והכי משמעותיים בחיים שלה.

האם יש כלה שלא חלמה מאז שהייתה ילדה איך תראה החתונה שלה? שלא פנטזה בדמיון שלה על האביר בסוס הלבן (אפילו אם בפועל הוא שמן וקירח, העיקר האהבה לא?), על האירוע המושלם שכולל גן אירועים פסטורלי, יונות לבנות מתעופפות ובלונים בכל מיני צבעים שמעטרים כל פינה אפשרית. אז הנה, הגיע היום המאושר הזה (או לפחות אני חייב להאמין שהוא יום מאושר עבורכם, אחרת למה אתם מתחתנים בכלל?) ואתן, הכלות, עומדות בפני דילמה מכריעה- איזו תסרוקת תהיה לכן בזמן החתונה? זו החלטה קשה, אני יודע.

אתן עומדות שעות מול הספר שמציע את כל הסגנונות האפשריים מפה ועד הודעה חדשה ומתלבטות- איזו תסרוקת הכי תתאים לכן ותהפוך אתכן לאשת החלומות שכולם, כולל החתן, רק יתפללו שתהיו שלהם.

האמת היא, שחתונה זה אחד האירועים שבהן אתן רוצות להיות הכי מושלמות שאתן יכולות להיות. משלמות כמעט כמו הפנטזיה שיש לכן לגבי החתונה עצמה. אתן רוצות להיות הכי מושכות, הכי יפות והכי סקסיות כדי להראות לחתן הזה מה הוא מרוויח על ידי זה שהוא מתחתן איתכן. אבל קודם כל- כדי לגרום לכן להרגיש ראויות. ראויות ושוות בשביל האירוע הזה. כל האירוע הזה, הרי, הוא טקס אחד גדול- טקס שנועד לאחד ביניכן לבין בן הזוג שלכן, אז מן הסתם (למרות שמין זה לא סתם) שתרצו להיות הכי יפות והכי מושכות עבור הגבר שבחרתן לבלות איתו את שארית חייכן (עד שהמוות יפריד ביניכם, או לפחות הסכם הגירושים).

עיצוב שיער הוא אחד מבין אפשריות רבות שיש לכן, כלות יקרות, ליפות את עצמכן. הרשימה ארוכה ורבה- החל מהשמלה שאתן בוחרות, התכשיטים שאתן עונדות והאיפור שאתן שמות. עיצוב שיער הוא רק אחד מבין כל הדברים האלה, ואולי אחד שעשוי להיות יותר משמעותי בעיניכן- השיער שלכן עשוי להיות הצלחה מסחררת או כשלון שלא יתואר, הכל תלוי איך אתן תופשות את האירוע הזה בכלל.

עיצוב שיער נועד להפוך אתכן, הכלות, להיות הכי יפות והכי מושלמות שאתן יכולות להיות. הוא נועד להפוך אתכן לנסיכות מן האגדות- הכי מושלמות וכמעט פסטורליות, הכל כדי לגרום לכן להרגיש יותר טוב עם עצמכן ולהראות לחתן הזה מה הוא משיג.

עיצוב שיער יכול להבדיל בין שאר הבחורות לכלה וכך להבליט אותה מבין כל שאר האנשים. ואחרי הכל, זה האירוע שלכן, הבנות, הכלות, וראוי שתכינו את עצמכן בצורה הכי טובה שאתן יכולות.

אירועים קטנים