אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא תכשיטים לכלה


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תכשיטים לכלה

תכשיטים

תכשיטים הם אחד מיני דברים רבים שהכלות לעתיד עונדות כדי להפוך את עצמן ליותר בולטות, מושכות ויפות. עומדות להתחתן? מצאתן את האביר על הסוס הלבן? רוצות לעשות חתונה? סביר להניח שיום החתונה שלכן זה אחד הימים הכי חשובים בחיים שלכן, לטובה ולרעה. זו עשויה להיות החוויה הכי קסומה בחיים שלכן או שזו עשויה להיות אחת החוויות היותר רעות בחיים שלכן, הכל תלוי איך מתנהלת החתונה, ובאופן כללי הבחירות שלכן בחיים שהובילו אתכן ליום הזה.

מכיוון שזה יום שעשוי להיות כל-כך רגיש, אתן בוודאי רוצות להכין את כל הדברים מראש- להיות מוכנות לכל מה שלא יקרה וכך לשמור לעצמכן את הזכות לכסות את כל החורים האפשריים שעשויים לצוץ ולמנוע אותם מבעוד מועד.

אחד הדברים שאתן רוצות בחתונה שלכן זה להיות כמה שיותר יפות, כמה שיותר מושלמות וכמה שיותר מושכות. בין אם אתן רוצות לעשות את זה עבור עצמכן- עבור ההרגשה הטובה שלכן, בין אם אתן רוצות לעשות את זה עבור החתן- כדי שיראה עם איזו חתיכה הוא מתחתן, או שאתן עושות את זה בשביל הקהל- כדי להראות פנים, להיות טקסיות וכן הלאה.

אתן לוקחות את החברות או את אמא כדי לבחור לעצמכן שמלה, אתן קובעות תור לסלון כלות ואתן בוחרות לעצמכן תכשיטים. תכשיטים- אחד הדברים הכי מוכרים מאז ומעולם שאנשים השתמשו בהם כדי לקשט את עצמם כדי להפוך את עצמם ליותר מושכים. תכשיטים בד"כ משמשים לטקסים- טקסים חשובים שבהם אנשים רוצים להבליט את עצמם. בין אם עונדים תכשיטים על מנת להיות מושכים על ידי המין השני או שעונדים תכשיטים כדי להראות מי בראש ההיררכיה, תכשיטים שימשו אנשים מאז ומעולם להרבה דברים.

מכיוון שאתן רוצות שיום החתונה שלכן ילך כמה שיותר חלק, אתן רוצות לארגן את כל הדברים מראש. אתן רוצות להיות הכי יפות ביום החתונה שלכן כדי שהטקס הזה יהיה כמה שיותר מושלם. בין אם דמיינתן את זה מאז שהייתן ילדות קטנות או שזה משהו שמעולם לא חשבתן שתגיעו אליו, חתונה זה אירוע שצריך להיות מרגש עבורכן. לענוד תכשיטים במהלך החתונה מקשט אתכן, הופך אתכן ליותר בולטות ומכניס אתכן למעיין מצב טקסי שבו אתן מקרינות החוצה את מה שאתן מרגישות בפנים, ועדיף שכמה שיותר יפות אז יותר טוב.

כאשר אתן באות לבחור תכשיטים, אלה לא חייבים להיות תכשיטים יקרים בהכרח, אלא תכשיטים שיגרמו לך להרגיש יותר טוב עם עצמך- יותר יפה, יותר מושכת. בין אם אלה תכשיטים שעולים הון תועפות, תכשיטים שירשת מסבתא-רבא או תכשיטים שיש להם איזה שהוא ערך סנטימנטלי אחרים, או אפילו תכשיטים פשוטים, העיקר הכוונה, ובסופו של דבר זה לאו דווקא התכשיטים עצמם אלא איך משתמשים בהם.

אירועים קטנים