אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא תכשיטים לגבר


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית תכשיטים לגבר

תכשיטים

תכשיטים הם עוד אחד מיני דברים רבים שהכלה עשויה לשים על עצמה כדי להבליט את עצמה, לייפות את עצמה ולהפוך אותה ליותר מושכת ויותר סקסית.

החתונה שלכן היא כנראה אחד האירועים הכי גדולים בחיים שלכן. יכול להיות שאתן מפנטזות על האירוע הזה מאז שהייתן ילדות קטנות ויכול להיות שלא חשבתן על זה עד שזה קרה בפועל. בין אם מאז ומעולם דמיינתן את האביר על הסוס הלבן או שבסופו של דבר התפשרתן על הבחור הכי-נחמד בגלל לחצים של המשפחה על כך שהם רוצים נכדים, החתונה זה אחד האירועים שאי אפשר לקחת כמובן מאליו (בעצם אפשר, אבל רוב האנשים לא רוצים או לא מצליחים).

החתונה שלנו מסמלת את האיחוד שלנו עם בן או בת הזוג שלנו. אנחנו מצהירים על האהבה שלנו אחד כלפי השני והמוכנות שלנו לחיות חיים משותפים ביחד. מהבחינה הזאת אנחנו כבר לא צועדים כל אחד בדרך נפרד משלו אלא פוסעים באותה דרך משותפת שנקראת החיים. בעוד כל אחד עדיין הולך בדרך משל עצמו, זו דרך שמצטלבת, בצורה מטפורית, עם הדרך של בן או בת הזוג.

כאשר אנחנו מתחייבים למשהו שכזה אנחנו רוצים לעשות ממנו טקס כמה שיותר חגיגי כדי שאנשים יוכלו לבוא ולחגוג איתנו בשמחתנו. אנחנו רוצים להפוך את זה לטקס כדי להפוך את זה למציאות עבורנו (וזה השימוש של טקסים, בעצם- להפוך את מה שאנחנו רוצים למציאות).

כאשר אנחנו מתארסים, אנחנו מתחילים להכין את כל הדברים שאנחנו זקוקים להם במהלך החתונה. אנחנו קובעים תאריך עם אולם אירועים, אנחנו מחליטים מה המנות שיוגשו לאורחים ואנחנו מזמינים את הרבן שיבוא וישיא אותנו (אלא אם אנחנו עושים חתונה אזרחית).

אחד הדברים שהכלה עושה עבור עצמה (עם התייעצות עם כל העולם, בערך, בדרך כלל) זה המראה שלה- החל מבחירת שמלת הכלה, איפור, מניקור ופדיקור, תסרוקת ועד תכשיטים שהיא עונדת כדי להבליט את עצמה. במהלך האירוע הכלה רוצה להיות כמה שיותר יפה. היא רוצה להיות הכי מושכת, סקסית ומדהימה שהיא יכולה להיות, בין אם זה בשביל ההרגשה האישית שלה או שהיא רוצה להיות הכי יפה עבור הגבר שלה- החתן. לא משנה הסיבה, בין אם זה משהו חברתי או באמת העדפה אישית, ההתייפות הזאת של הכלה נעשית באמצעים רבים ושונים, ואחד מהם הוא תכשיטים.

תכשיטים זה משהו שמוכר מאז קדמת דנא. תכשיטים נועדו לקשט אותנו ולהפוך אותנו ליותר מושכים, בעיקר מול המין השני. כאשר אנחנו שמים על עצמנו תכשיטים יש לנו סיכוי יותר טוב למשוך את מי שאנחנו רוצים וכך להפוך ליותר אטרקטיביים. תכשיטים במובן של חתונה נועד להבליט את הכלה ולהפוך אותה ליותר מושכת. היא אומנם "השיגה" את הגבר שלה, אבל זה לא מונע ממנה לרצות להיות הכי יפה בשבילו כדי להזכיר לו במה הוא "זכה".

אירועים קטנים