אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא עיצוב שמלות כלה

עיצוב שמלות כלה, הרבה דברים שיש להתחשב בהם עיצוב שמלות כלה הוא דבר מאוד מסובך. בשביל עיצוב שמלות כלה צריך להיות מאוד יצירתיים ומקוריים ב


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב שמלות כלה

 

עיצוב שמלות כלה, הרבה דברים שיש להתחשב בהם

עיצוב שמלות כלה הוא דבר מאוד מסובך. בשביל עיצוב שמלות כלה צריך להיות מאוד יצירתיים ומקוריים בגלל שיש פרמטרים שהם קבועים ברוב שמלות הכלה מפני שרובנו מעדיפות שעיצוב שמלות כלה ישמור על קווים מסורתיים מסוימים, מבחינת הצבע של השמלה למשל. כדי להיות מקוריים ויחד עם זה לא לצאת רחוק מדי מההגדרה של שמלת כלה, צריך הרבה יצירתיות.

לעיתים נדמה שעיצוב שמלות כלה הוא דבר פשוט למדי בגלל המגבלות שמכריחות את השמלה להיראות בצורה מסוימת מוגדרת מראש, אבל זה בכלל לא כך. הרי כולנו, ככלות, רוצות שהעיצוב של שמלת הכלה שלנו יהיה מיוחד ומעניין, גם כאשר הוא תחום על ידי קווי מתאר כלליים שאנחנו רואות בדמיוננו לשמלת כלה. את הייחודיות בעיצוב שמלות כלה קשה להשיג, אבל אדם שחי את התחום ואוהב ליצור עבור כלות עתידיות את השמלה הגורלית של חייהן, עיצוב שמלות כלה הוא אתגר מעניין שהם תמיד מוכנים לצלוח.

לפני שנכנסים לפן של המקוריות שעיצוב שמלות כלה, ישנם, כמובן, סגנונות רבים של שמלות כלה אשר בתוך אותם סגנונות בוחרים המעצבים השונים להביע את עצמם בעיצוב שמלות כלה מקוריות. ישנן שמלות כלה קצרות, ארוכות, נפוחות בתחתית, כאלה בעלות מחוך ועוד וישנם גם סוגים שונים של בדים אשר משפיעים על סגנון עיצבו שמלות כלה. כל הדברים השונים הללו הנם הכלים הבסיסיים, קווי המתאר אשר כלות שונות נמשכות לאחד ולא לשני, ובתוך כל סגנון עיצובי מתרחשת עבודת האמן של עיצוב שמלות כלה.

עד שאת לא ניצבת בפני החתונה שלך, את לא מודעת בכלל למגוון הרב שקיים בשוק, פרי מוחם של מעצבים יצירתיים אשר מצליחים לא פעם ולא פעמיים להתעלות על עצמם וליצור עיצבו שמלות כלה חדשני ומושך.

עיצוב שמלות כלה, כמו כל סוג של עיצוב, גם תלוי טרנדים. לעיתים באופנה ללבוש שמלות כלה חשופות גב ולעיתים מחוך הוא אופנתי. על האנשים שעוסקים בעיצוב שמלות כלה, להיות תמיד עם היד על הדופק ולדעת לזהות מה יבוא, או איזה טרנד כדי לשפץ וליצור ממנו עיצוב שמלות כלה ייחודי חדש.

פרט לטרנדים, שחולפים וחוזרים, ישנו הבדל בעיצוב שמלות כלה בהתאם לעונות השנה וגם על כך על אלה שעוסקים בעיצוב שמלות כלה לתת את הדעת בעת עיצוב לעונה מסוימת.

אם כך, הרבה מחשבה נכנסת אל תוך עיצוב שמלות כלה, יחד עם טרנדים, עונתיות, וסגנונות שונים שמהווים קווי מתאר ליצירות הטובות בעיצוב שמלות כלה, על מעצבי השמלות להתייחס לכלות עצמן. כפי שכבר צויין, כלות רוצות להרגיש מיוחדות, כאילו הן מתחתנות ביצירות אומנות יפיפיות המעצימות את יופיין שלהן. כדי לקלוע לכך, על אלה שעוסקים בעיצוב שמלות כלה לדעת מה יחמיא יותר ופחות לגוף האישה ולהתרכז בזה בכדי ליצור שמלה עוצרת נשימה.
 

אירועים קטנים