אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא מעצבי תכשיטים


הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מעצבי תכשיטים

תכשיטים

תכשיטים הם הדרך שלנו לקשט את עצמנו, במיוחד לקראת אירועים מיוחדים. בימים עברו היו משתמשים בתכשיטים כדי להדגיש דמות מסוימת- להבליט דמות מסוימת, בין אם לכבוד אירוע מיוחד או כדי להדגיש את העליונות הסמכותית שלה. תכשיטים היו סמל ליוקרה ועוצמה, הם הבליטו אנשים והשתמשו בהם כדי להתבלט, למשוך ולהיות יותר יפים עבור בני המין השני.

בין אם תכשיטים הם תכשיטים יקרים שקנינו או תכשיטים שירשנו מסבתא-רבא שלנו ואנחנו עונדים את זה לשם הזיכרון שלה, תכשיטים נועדו לגרום לנו להתבלט ולגרום לנו להרגיש יותר טוב עם עצמנו. כי כשאנחנו מרגישות טוב, אנחנו מקרינות את זה החוצה ואנשים אחרים רואים שאנחנו מרגישות טוב.

חתונה זה אירוע של פעם בחיים (או כמה פעמים, אבל לא יותר מ-10 פעמים)- זה אירוע שאנחנו מכינות את עצמנו אליו מאז שהיינו ילדות קטנות כשדמיינו את החתונה המושלמת כמו שאנחנו רוצות שזה יקרה. אנחנו מדמיינות את הבלונים, האולם, החגיגה, את היונים הלבנות שמתעופפות, וכמובן את החתן המדהים שעונה בדיוק על כל הציפיות שלנו. בעוד יותר ויותר אנשים מתחילים ללכת נגד מוסד הנישואין וחושבים שהוא מוסד מיושן ולא רלוונטי, זה עדיין חלום עבור הרבה בנות ועבור חלק מהבנים (ואנחנו הרי גורמות להם לרצות את זה, בין אם הם רצו בהתחלה או לא).

בגלל שחתונה זה אירוע של פעם בחיים, אנחנו רוצות להיות הכי מוכנות שאנחנו יכולות להיות- הכי יפות, הכי מושכות, הכי מושלמות שאי פעם היינו ואולי אי פעם נהיה (והרי אנחנו מזדקנות עם השנים, ומזל שאנחנו מתחתנות עכשיו אחרת לכו תדעו אם היינו מוצאות גבר בהמשך).

אנחנו מזמינות תור לסלון כלות, אנחנו בוחרות את התסרוקת שאנחנו רוצות, את השמלה שנלבש ועושות מניקור פדיקור. שמות איפור ועושות ריסים. אבל משהו חסר. אנחנו לא מספיק בולטות. תכשיטים. תכשיטים מאז ומעולם היו הדרך שלנו, הנשים, להפוך את עצמנו ליותר בולטות. בעוד בתרבויות מסוימות תכשיטים מוגדרים בצורה שונה (למשל באפריקה זה ככל שעגיל האוזן יותר גדול), הם נועדו כמעט ואך ורק למטרה אחת- לקשט את עצמנו עבור המין השני. ביום החתונה אנחנו רוצות להיות הכי יפות שאנחנו יכולות עבור החתן שלנו. שיראה מה הוא מקבל ויתענג על כך שהוא השיג אותנו. ביום החתונה תכשיטים משמים אותנו כדי להרגיש יותר טוב עם עצמנו- יותר מושכות, יותר יפות, ולהקרין את זה כלפי כל הסובבים שיראו איזו יפה הכלה שמתחתנת. ויקנאו!

תכשיטים נועדו שיענדו אותם כדי לקשט אנשים ולהפוך אותם ליותר מושכים ויותר בולטים. תכשיטים בשימוש מאז העת העתיקה כדי להדגיש חשיבות של בנאדם מסוים או להבליט בנאדם אחר. תכשיטים זו הדרך שלנו, בנות, לתת את המגע האחרון הזה לפני יום החתונה וממש להפיל את החתן מהרגליים.

אירועים קטנים