אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא אלבומים מעוצבים

אלבומים מעוצבים, בשביל זיכרונות יפים, שווה להשקיע אלבומים מעוצבים זו הדרך היפה ביותר לשמר את הזיכרונות שלכם. בתוך אלבומים מעוצבים, ואלבו

הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אלבומים מעוצבים

 

אלבומים מעוצבים, בשביל זיכרונות יפים, שווה להשקיע

אלבומים מעוצבים זו הדרך היפה ביותר לשמר את הזיכרונות שלכם. בתוך אלבומים מעוצבים, ואלבומים בכלל, אתם בעצם מרכזים עולם ומלואו של חוויות שעברתן, ובכל דפדוף מתחדשים הרגשות שהרגשתם כאשר הייתם באירוע בו צולמה התמונה. בכל פתיחה של אלבום אתם מכניסים את עצמכם למן זיכרון חי של תקופה שהייתה ומתענגים על השמחה ואושר שמועבר בכל תמונה ותמונה. למרות שיש כיום מדיות רבות ללכוד את הרגעים היפים שהיו, תמונות אף פעם לא עוברות מהעולם ומפנות מקומם לטכנולוגיות חדשות, אפילו כיום, כשיש מצלמות וידאו, אשים עדיין מתחברים בצורה אמוציונאלית לתמונות סטילס פשוטות, שניתן להחזיק ביד ולחיות אותן שוב, רק מהסתכלות על הפרצופים המחייכים מתוכן וזה מדהים.

מדהים שמשהו שקיים כל כך הרבה זמן, כמו תמונות, עדיין, למרות הזמן שחלף מאז המצאתן, משמשות לנו כטריגר חזק לזיכרון ואף פעם לא משעממות אותנו. בגלל שלכולנו עדיין יש צורך להתרפק על העבר דרך תמונות, אלבומי תמונות הם עדיין חלק מחיינו. אלבומי תמונות, כמו גם איכות התמונות עצמן, עברו טרנספורמציה עם השנים וכעת ניתן לרכוש אלבומים מעוצבים שיוכלו לשדר לנו את הרגש שחבוי מתוכן, עוד בטרם פתחנו אותם. ישנם סוים רבים של אלבומים מעוצבים ותמיד נתן למצוא אחד, או יותר, שיתאימו בצורה מדויקת לאווירה של התמונות באלבום. אלבומים מעוצבים כבר לא מותירים אותנו תוהים מה תוכנו, מפני שרק מהכריכה כבר ברור מה שוכן בפנים.

כיום אנחנו לא מפתחים הרבה מהתמונות שאנחנו מצלמים, בגלל שלא כל האירועים שאליהם אנחנו לוקחים מצלמה, חשובים לנו מספיק בכדי ליצור מהם זיכרון פיזי, אבל בשביל האירועים הגדולים, כמו חתונות, אנחנו תמיד עושים את המאמץ בכדי שנוכל לתעד ולהרגיש שוב ושוב את מה שהיה באותו יום גדול, ביום החתונה. בשביל האירועים החד פעמיים הללו שווה גם להשקיע, מעבר לפיתוח התמונות היפות, באלבומים מעוצבים, וזה כדי להפיק את המרב מיצירת תזכיר פיזי למה שהיה.

בחתונה שלנו אנחנו משקיעים כספים רבים, בכדי ליצור דבר מה קסום שייזכר לעד, אך זיכרוננו, לעת בגרות, מתחיל לתעתע בנו ואנחנו מרגישים צורך להשתמש בעזרים פיזיים בכדי לחוש שוב בפרטים הקטנים שהרכיבו אותה, העזרים הפיזיים החזקים ביותר הן כמובן התמונות, שמעבירות בכל גופנו את התחושות שחשנו כאשר חווינו את החוויה של החתונה, ואת התמונות הללו אין טעם סתם לזרוק באלבום מנוכר, כדאי להשקיע ולהתאימן אל תוך אלבומים מעוצבים, אשר ישמרו את החוויות בתוך מעטפת ראויה מבחינת צבעוניות וצורה.

אלבומים מעוצבים מאפשרים לנו להיזכר ביום הגדול בחיינו, ביום חתונתנו ולחוש את עצמנו בו, אפילו לפני שעברנו את הכריכה וחדרנו פנימה אל תוך דפיו. עוצמת הרגשות שלנו גבוהה בכל הקשור לאירוע המיוחד הזה, ובהתאם לזה צריך גם להשקיע בזיכרון שלו, דרך אלבומים מעוצבים.
 

אירועים קטנים