אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא איפור כלה

איפור כלה, כדי שהכלה תזרח ביומה הגדול ישנם סגנונות רבים לאיפור כלה לפני חתונתה והבחירה בין הסגנונות השונים של איפור כלה צריך להיות בהתאם

הדס
פורסם: 3/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלה

 

איפור כלה, כדי שהכלה תזרח ביומה הגדול

ישנם סגנונות רבים לאיפור כלה לפני חתונתה והבחירה בין הסגנונות השונים של איפור כלה צריך להיות בהתאם למבנה הפנים וצבע העור של הכלה, כך שזו, משוכה באיפור כלה, תיראה הכי יפה שהיא יכולה להיראות. לעיתים נוטים להגזים באיפור כלה, במחשבה שיותר איפור משמעו יותר השקעה ביופייה של הכלה, וזו המטרה בסופו של דבר, אבל זה לא נכון בהכרח. נשים עם פנים עדינות ועוד בהיר, לא זקוקות לאיפור כלה רב בכדי להיראות במיטבן, ואחרי שלב מסוים, וזה נכון באיפור כלה עם כל מבנה פנים, איפור כלה יכול אף לגרוע מיופייה של הכלה המיועדת וזה חבל. באיפור כלה צריך לדעת לשים לב מה הפרטים בפנים שלה שהכי כדאי להדגיש, מפני שהן מקורות היופי בפניה, ולכל כלה יש בפנים משהו ששווה הדגשה, את החלקים הללו בפנים חשוב שאיפור כלה ידגיש, ויסתיר כל דבר שגורע מהיופי, למשל עוד בעייתי.

נוסף על מטרת הדגשת נקודות היופי בפניה של הכלה והסתרת החולשות, שיש לכל אישה, כי אף אחת אינה מושלמת באמת, חשוב שאיפור כלה לא יהיה אחיד. המשמעות של זה היא כמובן לא שעל חלק של הפנים נשקיע באיפור כלה וחלק לא נמשוך באיפור כלה, אלא שלא נמרח את הפנים בשכבות רבות של סוגי איפור כלה ללא הבחנה, מפני שבצורה כזו לא נוכל להדגיש דבר בפנים. אם נשקיע גם בעיניים, גם בעצמות הלחיים וגם בשפתיים, אז מה עשינו בעצם?

יכול להיות שכל החלקים הללו מהווים נקודות חוזק ויופי בפניה של הכלה המיועדת, אבל ההדגשה העדינה של חלקים אחדים על פני אחרים באיפור כלה, יכול להפוך את הכלה לעוד הרבה יותר יפה מהדגשה ללא הבחנה של כל הפנים באיפור כלה אחיד. לפעמים, גם אם הכלה יפה מאוד ואנו מנסים להדגיש את כל נקודות החוזק של פניה באיפור כלה, אנחנו עלולים לגרוע מיופייה בגלל איפור יתר, כפי שכתבתי לעיל ואין כלה שרוצה שדווקא ביום חתונתה, היא לא תראה במיטבה.

איפור כלה הוא עניין עדין מאוד וחשוב שבעל מקצוע אשר מבין באיפור כלה יהיה אמון על התהליך כולו, מפני שהוא, מניסיונו וודאי יוכל להמליץ ואך לבצע את עבודת האומנות על פניה של הכלה המיועדת בצורה היפה ביותר, מבלי לשכוח את כללי היסוד של איפור, שאולי לא ברורים וידועים לכולנו, אשר איננו עוסקים באיפור כלה ביומיום.

יום החתונה הוא היום החשוב בחייה של כל כלה וחשוב מאוד שהיא תרגיש הכי יפה והכי זורחת וקורנת באירוע כולו, חשוב כל העיניים תהיינה עליה, ויביטו ביופייה, כאשר זה יועצם בזכות השמלה, ההשקעה בשיער, בתכשיטים וכמובן, באיפור כלה איכותי. כדי שבאמת כך יהיה, חשוב לשים לב שלא מאפרים את הכלה יותר מדי ונותנים ליופייה הטבעי לזרוח, דרך איפור כלה נכון ומתאים.
 

אירועים קטנים