אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא עיצוב אלבומים


עירית
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב אלבומים

הזמנות לחתונה

הזמנות לחתונה הן עוד אחד מיני דברים רבים שאנחנו צריכים לארגן בשביל החתונה שלנו, וזה אחד הדברים היותר משמעותיים שאנחנו עשויים לעשות. דמיינו לעצמכם את המצב הבא- ארגנתם את כל מה שיש לארגן עבור החתונה הקרבה ובאה- תיאמתם עם אולם האירועים, בחרתם את המנות שיוגשו לאורחים לאכול, ווידאתם מה המוזיקה שהולכים לנגן במהלך האירוע ובזמן המסיבה, עשיתם סידורי פרחים ומפיות, קבעתם תור לסלון כלות כדי שהכלה תיהפך להיות נסיכה מהאגדות. הכל טוב ויפה, אבל ביום החתונה הכל ריק. מה קרה?

הזמנות לחתונה זה מה שמודיע על קיומה של החתונה. בלי שתודיעו לכל האנשים שאתם רוצים שתגיעו, החתונה כאילו מעולם לא התקיימה. זה מצב קצת מופרך, נכון, אבל זה נועד רק כדי להמחיש מה המשמעות של הזמנות לחתונה ועבור מה הן משמשות. הזמנות לחתונה יכולות להיות רגילות ופשוטות או מיוחדות ומעוצבות. הן יכולות להיות עם איזה שהוא גימיק כמו למשל שימוש במגנטים או שהן יכולות להיות כרטיס רגיל עשוי קרטון או נייר. זה לא משנה הסוג והסגנון אלא יותר היידוע של הטקס עבור האנשים שאנחנו רוצים שיהיו נוכחים בחגיגה שלנו.

החתונה שלנו זה אחד האירועים הכי משמעותיים שאנשים יכולים לחוות, בעיניי אנשים מסוימים. עבור האנשים האלה חלק מהחגיגה זה גם לחגוג עם כל האנשים שאנחנו מכירים וחשובים לנו. בין אם אלה חברים קרובים או בני משפחה שאנחנו רוצים שישתתפו בשמחה שלנו, בין אם אלה חברים של חברים או מכרים של מכרים, זה לא משנה. זה אירוע בו אנחנו רוצים להפיץ את השמחה שאנחנו מרגישים ולהעביר, ולו קצת ממנה, גם עבור אנשים אחרים.

אז נכון, יכול להיות שאנחנו עורכים את המסיבה הזאת מסיבות שונות בתכלית- סיבות כמו לגרום לחברות שלנו לקנא על כך שאנחנו מצאנו גבר והן עדיין לא, סיבות כמו להשוויץ בפני אנשים על כך שסוף סוף התחתנו, גם אם זה בגיל 34. הזמנות לחתונה, בסופו של דבר, זה מה שמודיע על קיומה של החתונה עבור האנשים שאנחנו רוצים שיגיעו אל האירוע. אם זה לא שם, זה לא קיים, כי אחרת איך הם ידעו מתי ולאן להגיע?

הזמנות לחתונה, בין אם הן מעוצבות ויוקרתיות או שהן פשוטות ורגילות, נועדו בשביל דבר אחד ובשביל דבר אחד בלבד- הן נועדו להודיע על כך שהחתונה עומדת להתקיים- על כך שאנחנו עומדים להצהיר על האהבה שלנו אחד כלפי השני ואנחנו באים בברית הנישואין בתאריך מסוים ובמקום מסוים. מן הסתם שראוי שנארגן קודם כל את המקום ונקבע את התאריך לפני שניצור הזמנות לחתונה, אבל כל דבר אפשרי, גם אם הוא לא יעיל.

אירועים קטנים