אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא מעגל מתופפים

מעגל מתופפים מעגל מתופפים, ניתן להוסיף לכל אירוע וזה יכול לתרום רבות כדבר ייחודי ונחמד ואף תורם לגיבוש חברתי, כמובן אם מתאימים זאת נכונ

עירית
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מעגל מתופפים

 

מעגל מתופפים 

מעגל מתופפים, ניתן להוסיף לכל אירוע וזה יכול לתרום רבות כדבר ייחודי ונחמד ואף תורם לגיבוש חברתי, כמובן אם מתאימים זאת נכונה לאירוע ולבאי האירוע. מעגל מתופפים זוהי אטראקציה מסוימת שניתן להוסיף בכל אירוע כמעט, בעיקר כאשר מוסיפים את זה כקטע בחתונה אחרי האוכל בדרך כלל זה משהו שמאד מדרבן את קהל המוזמנים ומוסיף משהו קצת ייחודי יותר באותו אירוע או חתונה.

מעגל מתופפים בדרך כלל מגיע עם שניים או יותר מתופפים מקצועיים שמתחילים בתיפוף קליל ומעניין באמצע האולם או רחבת הריקודים, כאשר מדובר בחתונה ואם מדובר באירוע אחר אזי מעגל מתופפים יכול להיות שונה במעט ולהיות גם לימודי. כאשר היינו בטיול עם החבר'ה מהעבודה אז היה לנו כחלק מארגון הטיול לאחר סיור באתר היסטורי הגענו לאיזו רחבה שם חיכו לנו תופים ושני אנשי תיפוף שהראו לנו ניגון בתופי תם תם ותופים דומים להם ולאחר מכן לימדו אותנו ביחד את המקצבים.

מעגל מתופפים זהו משהו שיכול לבוא כתוספת לכל אירוע ולא פעם מוסיף טעם ייחודי והנאה נוספת למבלים או לבאי המסיבה או האירוע עצמו. כאשר בחתונות למשל הרבה פעמים החתן או קרוב המשפחה גם כן יודע לתופף ואז נותנים לו איזה שהוא סולו ביחד עם מעגל מתופפים ולאחר מכן ניתן לצרף את אנשי התיפוף המקצועיים וממש לעשות מזה מעגל שלם של כייף ושמחה .

ניתן לומר כי מעגל מתופפים הוא לא פעם אינטימי יותר ולכן לא ניתן לקיים אותו בחתונה כי מדובר באירוע גדול אך עם זאת מעגל מתופפים בחתונות הוא שונה מעט מניהול מעגל מתופפים בטיול של חברה למשל כך כאשר מעגל מתופפים יכול להיות כתוספת לאירוע כהופעה קטנה במהלך האוכל או שניתן לקראת סוף החתונה כאשר נותרים בדרך כלל הצעירים או רק קרובי המשפחה והחברים הטובים אז ליצור מעגל מתופפים וכך ניתן גם להמשיך את הנאת הערב וגם ליצור גיבוש וכייף ואפילו ליצור כמה דק' של לימוד ביחד עם החברה הנותרים. כמובן שאת הלימוד של התיפוף יש להתאים לאירוע, למשל לא תמיד חייבים לדבר בכדי להסביר תיפוף אלא למשל ניתן ליצור מקצבים שונים בעת התיפוף וזה יכול ליצור כמובן הרמוניה וליצור כייף מושלם לקראת סוף האירוע.

נדמה כי מעגל מתופפים יכול להתאים כמעט לכל אירוע ולטעמי, ניתן להוסיפו גם באירועים של ילדים כמו בר מצוות וימי הולדת או אירועים בגן. זה משהו שיכול לתרום אפילו מעט ללימוד וליצירתיות של הילדים כאשר מדובר באירועים בגן ואילו יכול לתרום להנאה ולגיבוש כאשר מדובר באירועים של ילדים בוגרים יותר החכמה של אנשי המקצוע היא להימנע מבנאליות ולהתאים את מעגל המתופפים לאותם אנשים בעלי האירוע, חשוב להורים לברר את כל הפרטים מראש ולאנשי התיפוף כמובן להיוועץ בהורים ולשאול לרצונם - באירועים מסוג זה חשובה מאד ההתייעצות והמידע שיכולים לתרום להצלחת האירוע. כך או כך מעגל מתופפים יכול לתרום רבות לאירועים ולהנאה שבהם רק שיש לדעת להתאימו לאופי האירוע.
 

אירועים קטנים