אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא זיקוקים

זיקוקים, תוספת נכבדת ומרגשת לכל אירוע רבים מאיתנו מדמיינים כיצד תיראה החתונה שלנו, יש מי מאיתנו שרוצים חתונה צנועה, יש כאלה שרוצים משהו


עירית
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית זיקוקים

 

זיקוקים, תוספת נכבדת ומרגשת לכל אירוע

רבים מאיתנו מדמיינים כיצד תיראה החתונה שלנו, יש מי מאיתנו שרוצים חתונה צנועה, יש כאלה שרוצים משהו פשוט, אלה שמדברים על משהו באמצע, לא מעט ולא הרבה מידי ולא פעם טוענים שהם רוצים משהו צנוע אך יודעים שהמשפחה תהפוך את האירוע למשהו הרבה יותר גדול בכל מקרה ויש מי שכמובן רוצה את החתונה עם טקסים מרגשים או תוספות מיוחדות. כך או כך כולנו נתרגש בעת החתונה מכל תוספת שתהיה באירוע.

אחת התוספות הכי משמחות והכי מרגשות שיכולה להיות באירוע חתונה היא זיקוקים. זיקוקים, ולא משנה אילו זיקוקים או כיצד נציב זיקוקים בחתונה שלנו הם מוצר מאד מרגש באופן כללי, אם ביום העצמאות מאז ומתמיד התרגשנו מהיות זיקוקים באוויר אין ספק שנתרגש פי כמה וכמה מהפתעה של זיקוקים בחתונה, אם זה בחופה, אם זה בריקוד "סלואו" ראשון או בכל דרך אפשרית אחרת, זיקוקים עושים את שלהם, אם זה בשמחה וביופי ואם זה כמובן בריגוש שהם מקנים לכל אדם כמעט.

אני יודעת שבחתונתי אני ארצה אירוע יחסית צנוע אך יחד עם זאת שיהיה מיוחד, אין לי ספק כי זיקוקים יכולים לרגש מאד ולהוות ייחודיות באירוע מסוג זה שהרי לא כולם חשים לכיוון זיקוקים למרות היותם מרגשים ומשמחים, אם זה מפאת עלויות ואם זה מכל מיני סיבות אחרות כמו שמירה על הצניעות, רצון לייחודיות בדרכים אחרות כמובן, יש כאלה שמרגישים כי זיקוקים הם מעיין "יותר מידי" בכל אירוע לא משנה מהו.

אך לדעתי אם למשל זיקוקים יהוו חלק מהפתעה, אין ספק שזה ירגש כל אחד ובעיקר כמובן את החתן והכלה ויש המון אופציות של זיקוקים באירוע של חתונה וגם אירועים מסוגים שונים אחרים באירועי חתונה ניתן לשים זיקוקים בתום החופה לאחר שבירת הכוס, זיקוקים בשמים קרוב לאזור חצר החופה כמובן, ניתן לשים זיקוקים לצד ריקוד סלואו ראשון, או לצד העוגה ויש גם זיקוקים פירוטכנים מכל מיני סוגים למשל כאלה שניתן לשים על השולחנות של האורחים ואין ספק שזה משהו שיכול לרגש כל אחד.

גם באירועים אחרים, זיקוקים יכולים להיות תוספת נכבדת ומרגשת כאחד, כמו למשל באירוע בר מצווה או בת מצווה בעת הכניסה של ברי המצווה לאולם, אילו ביום הולדת זיקוקים זה דבר משמח ומיוחד מאד למשל לשים אותם כהפתעה בחצר היכן שכל האורחים הוזמנו לארוחה וכן הלאה. אנו בדרך כלל לא ממש מודעים לאופציות אלו והדרך הכי טובה לברור תוספות כמו זיקוקים לכל אירוע היא באינטרנט, קיימים אתרים שלמים של חברות המפיקות אירועים בכלל וזיקוקים לאירועים בפרט וקיים אפילו פורטל שלם של זיקוקים לאוהבי זיקוקים במיוחד.. הכל עניין של בדיקה מדוקדקת לפני ההחלטה אך כמובן שהכי חשוב הוא להתאים את התוספת הנכבדת הזו לאופי האירוע וכמובן לאנשי המסיבה.

 

 

אירועים קטנים