אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
הזמנות לחתונה


עירית
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית הזמנות לחתונה
מגוון הדרכים לעצב הזמנות לחתונה
 
בהזמנות לחתונה אפשר ללכת על מספר סגנונות שונים. ישנו את הסגנון הרשמי, הרגיל, שבו רשומים שמותיהם של הזוג המתחתן והוריהם, יחד עם הסבר על תאריך, שעה ומיקום החתונה, הכל על רקע סטנדרטי. הזמנות חתונה כאלו מתאימות למי שמעוניין להשקיע פחות מהכסף בהזמנות לחתונה, השרי אלה, נטולות כל מגע אישי ולכן זולות יותר, ולהשקיע את מרביתו באירוע המרכזי – בחתונה עצמה.
 
יש בזה היגיון כלכלי ולכן לא מעט בוחרים ללכת בדרך הזו, אבל חישבו לרגע על ההזמנות לחתונה שלכם, אחרי שיסתיים האירוע, אחרי שתהיו נשואים, לא תרגישו שחבל שלא קיימת עוד מזכרת שמייצגת אתכם כזוג מהחתונה שלכם, פרט לתמונות מהחתונה. הזמנות לחתונה מתפקדות גם הן בתור מנציחות פיזיות של האירוע, וחבל אם הן לא תייצגנה אתכם, אלא תהיינה לקוניות לחלוטין בגלל שחלק מהיופי בחתונה, על כל מרכיביה, הוא שהיא האירוע שלכם, כאשר בכל חלק וחלק ממנו, מציצים אתם, על הטעם והסגנון האישי שלכם, בני הזוג.
 
ישנן גם הזמנות לחתונה שנעשות בהומור. הזמנות לחתונה כאלו יכולות לכלול קריקטורות או תמונות אמיתיות שלכם, עם כיתובים, או כל רעיון הומוריסטי, מקורי אחר שיעלה על דעתכם. הזמנות לחתונה שנעשות בסגנון כזה מתאימות מאוד לזוג שכל כולו צחוק ושעשוע ובהחלט הגיוני לשלב את הפן הזה שלכם גם בהזמנות לחתונה, בכדי שכל האורחים יוכלו ליהנות, עוד בטרם האירוע עצמו, מהאיחוד המצחיק שלכם.
 
מצד שני, האם חתונה אמורה להיות מצחיקה? יש בהזמנות לחתונה כאלו חן ויופי מסוים, אבל אולי דווקא ביום החתונה שלכם תרצו להציג את הפן הרציני שלכם, הרי זה מאוד רציני להחליט לחיות חיים משותפים יחדיו מעתה ועד עולם וייתכן שהומור יתר על המידה, אפילו אם רק בהזמנות לחתונה, לא הולם את המעמד שלשמו את קוראים לכל אהוביכם להתכנס יחדיו.
 
סגנון נוסף של הזמנות לחתונה מדגישות את הקשר הרומנטי שלכם, וכוללות בדרך כלל תמונה של שניכם, מחובקים ואוהבים, על רק פסטורלי כלשהו. עיצבו ההזמנות לחתונה, כמו גם הכיתוב משקפים את האהבה וכך אתם מבטאים, לחבריכם ולמשפחה את האהבה שיש לכם לאדם השני, איתו אתם מעוניינים לקשור את חייכם. האווירה של הזמנות לחתונה כאלו בהחלט מתאימה לאווירה הכללית ולמהות של חתונה, אבל יכול להיות שדווקא בגלל שמדובר באהבה כל כך אישית ביניכם, לא יהיה נכון להפיץ אותה קבל עם ואורחים, אלא לשמור אותה לעצמכם.
 
הזמנות לחתונה ניתן ליצור ולעצב במגוון רב של דרכים וכל אחת נכונה ולא נכונה מזוויות מבט שונות, אתם, כזוג שעומד בפני חתונה, צריכים להחליט מה אתם מעוניינים שההזמנות לחתונה יספרו עליכם ודרך ההבנה הזו, לבחור כיצד לעצב אותן.

 

אירועים קטנים