אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא בר אקטיבי

בר אקטיבי בר אקטיבי זו אטרקציה מעולה לחתונות ואירועים בכלל . בר אקטיבי, משמעותו לקחת את הבר ולהרקיד עם השתייה את האנשים כאשר יש בחתונה ב

עירית
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית בר אקטיבי

 

בר אקטיבי

בר אקטיבי זו אטרקציה מעולה לחתונות ואירועים בכלל . בר אקטיבי, משמעותו לקחת את הבר ולהרקיד עם השתייה את האנשים כאשר יש בחתונה בעיקר וגם באירועים אחרים אשר משולבים בתוכם ריקודים, בר אקטיבי תפקידו להקפיץ את המסיבה ולעשות יותר שמח. נכון שקיים בר בצד ומי שרוצה ניגש לשתות אך בר אקטיבי, בשונה מבר רגיל הוא באופן אינטימי יותר ויש פחות אלכוהול אך יותר שימחה.

כאשר אנשי בר אקטיבי נכנסים לפעולה, למעשה תפקידם הוא להשתגע במובן החיובי של המילה, לרקוד קליל ולעבור ין הרוקדים ובא האירוע ולחלק להם מנות קטנות של אלכוהול, אם במבחנות, אם בכוסות קטנות של קוקטילים או כשתייה בקשיות מפירות וכן הלאה. בנוסף כמובן, מחלקים אנשי בר אקטיבי גם משרוקיות וכל מיני אביזרים שעושים כייף כמו סטיקלייטים וכל מיני עיטורים זוהרים וכן הלאה.

הצלחת בר אקטיבי תלויה בעיקר באנשים שעושים את האטרקציה הזו, הם צריכים ליהנות ממה שהם עושים קודם כל כי זה נראה לעין ברגע שהם נהנים, חשוב מאד שהם יהיו בעלי בטחון עצמי ואולי אף מעט משוגעים ואוהבי ריקוד, מה שנקרא במשפט אחד – צעירים ברוחם. אך עם זאת יש להתאים בר אקטיבי גם לאירוע עצמו וגם לאנשים באירוע, אותו הזוג שמעוניין בבר אקטיבי בחתונתו למשל צריך לקחת בחשבון את אופי האירוע ואת סוג המוזמנים, לא פעם שמים בר אקטיבי לאחר האוכל במרכז האירוע אך לעיתים אולי עדיף לחכות עם זה יותר זמן כאשר נשארים פחות אנשים ורוצים לשמור על מקצב האירוע. ניתן לשלוט על מספר הפעמים כמובן שהברמנים יכנסו לרחבה ואז ניתן למשל לחלק זאת למספר פעמים פעמיים מרכזיות בערב ועוד אחת למשל לקראת סופו.

בר אקטיבי יכול לתרום רבות לחתונה ועם זאת יש לשמור על מינון של בר אקטיבי ועל האנשים שמבצעים זאת להיות בעלי בטחון עצמי להציע את השתייה לאנשים אך עם זאת לא לשכוח לשמור על נימוס ולהתאים את עצמם לאנשים שבאירוע, לנסות ולהציע על אף הסירוב אך לא להיות עקשנים, וחשוב לשים לב לכולם. לא פעם כאשר מישהו אחד רוצה אז חברו מצטרף אליו וזה יוצר חיבור וקל יותר לזרום עם זה.

בר אקטיבי בעיקר לחתונות אך גם לאירועים אחרים של ריקודים ומסיבות יכול לתרום משמעותית לכייף ולגיוון האירוע. חשוב מאד לתת שימת לב לכך שבר אקטיבי צריך להיות תואם את אופי האירוע וחשוב מאד לציין עבור הברמנים והמארגנים את הדרך בה אנו מעוניינים שיציעו את השתייה והרעשנים וכו'.

אנחנו אומרים לא פעם שהחתונות ברובן דומות אחת לשנייה, זה יכול להיות שונה וזה תלוי בנו בעיקר, תוספת של אטרקציות כאלה או אחרות יכולות להשפיע מאד על ייחודיות האירוע וגם על הכייף שלו. בר אקטיבי נותן את הטון שלו והוא תוספת מצוינת לאירוע כזה שאנו רוצים שכולם ירקדו ויהנו אין ספק כי בר אקטיבי נותן את התוספת שלו לעניין.

 

אירועים קטנים