אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
איפור כלות


עירית
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית איפור כלות

איפור כלות

איפור כלות זה אחד הדברים האחרונים שאתן, כלות לעתיד, הולכות לעשות לפני האירוע שלכן. איפור כלות נועד להפוך אתכן סופית לכלות שאתן עומדות להיות.

החתונה שלכן מתקרבת. אתן מתרגשות, מתחילות לנשום עמוק, מרגישות את התחושה הזאת בבטן של ההתרגשות. אולי קצת מבולבלות, אולי קצת מסוחררות. אבל זה עומד להגיע. אתן עומדות לצעוד מתחת לחופה ולהצהיר על אהבתכן אל הגבר שבחרתן לחיות איתו למשך שארית חייכן (או עד הגירושים). מכיוון שכך, רוב הסיכויים שאתן רוצות להיות הכי יפות, הכי מושלמות והכי חתיכות שאתן יכולות להיות. בין אם אתן רוצות להיות מושלמות עבור עצמכן כדי להפוך את הטקס הזה לכמה שיותר מושלם בעיניכן, או שאתן רוצות להיות יפות עבור הגבר שבחרתן לחיות איתו- שיראה מי היפהפייה הזאת שהוא מתחתן איתה.

החתונה שלכן זה, ככל הנראה, אחד האירועים היותר משמעותיים בחיים שלכן. יכול להיות שהתחלתן לפנטז על האירוע הזה עוד כשהייתן ילדות קטנות- כאשר דמיינתן את האביר על הסוס הלבן רוכב לעברכן וכובש אתכן מעל הרגליים שלכן. יכול להיות שדמיינתן את הבלונים עפים, את גן האירועים הפסטורלי ובעצם את כל האירוע מא' ועד ת'.

אז הגיע היום הזה. אולי זה לא מושלם כמו שדמיינתן- וככה זה עם עולם הדמיון, אבל אולי זה יותר ממה שהצלחתן אי פעם לדמיין שיקרה לכן (מבחינה טובה). בסופו של דבר, רצוי שזה יהיה מושלם ממה שחשבתן. הרי אתן עומדות להתחתן עם גבר החלומות שלכן (ואם לא- למה אתן מתחתנות איתו?).

איפור כלות נועד להפוך אתכן לכלות שאתן עומדות להיות. בעוד יותר ויותר נשים מתחילות לחשוב כנגד איפור כלות ורוצות ללכת על המראה הטבעי יותר מתוך מחשבה שאיפור כלות זה צבוע (גם תרתי משמע) ומסתיר את היופי האמיתי שאיתו אתן הולכות לבלות את שארית חייכן עם בעלכן, ישנן נשים שעדיין מעדיפות איפור כלות, ולו רק בשביל ההנאה הרגשית שלהן. בסופו של דבר אתן רוצות להרגיש כמה שיותר טוב עם עצמכן כדי שתוכלו לבוא בביטחון ובהנאה אל מתחת לחופה. כאשר אתן לא מרגישות טוב עם עצמכן, אתן מקרינות את זה כלפי חץ- אתן מקרינות את הפחד, הבלבול ואולי אפילו את הכעס שיש לכן, במקום את ההנאה, הרוגע והאהבה. אם איפור כלות עוזר לכן להגיע למצב בו אתן מספיק רגועות ולהרגיש טוב עם עצמכן, איפור כלות בהחלט עשוי להיות הדבר שאתן זקוקות לו, ומהבחינה הזאת- לבריאות

איפור כלות זה אחד השלבים האחרונים שאתן עוברות לפני שאתן צועדות מתחת לחופה ונשבעות בברית הנישואין עם בעלכן לעתיד. זה השלב שבו אתן הופכות, בעיניכן, לנסיכות מן האגדות- נסיכות קסומות שכאילו יצאו מתוך עולם האגדות וצועדות אל האביר על הסוס הלבן.

banner
אירועים קטנים