אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מתחתנים


עירית
פורסם: 11/11/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית מתחתנים

מתחתנים

חתונה הינו אירוע לא פשוט לארגון אך ניתן להקל על התהליך מעט אם עושים זאת בתכנון נכון והמון המון סבלנות כמובן..

מתחתנים רבים מעידים על כך שההליך של כל החתונה מרגע הצעת הנישואין הוא הליך ארוך ומייגע .. בדרך כלל יאמרו מתחתנים כי הצעת הנישואין חלה בתאריך מסוים אשר במרחק של חצי שנה ממנו לערך הם באמת מתחתנים.

אני תוהה למה לא להקל על מתחתנים מעט ולהוריד את הלחץ של מתחתנים רבים בכך שגם נוריד את הלחץ של כל התהליך? שהרי אם מתחתנים יהיו רגועים כך האירוע יהיה רגוע וכך יותר מתחתנים יוכלו ליהנות מהחתונה שלהם מה שבדרך כלל אמור לקרות בפועל אך קורה בפועל כי מתחתנים מגיעים לחתונה אחרי מסע ארוך ומייגע של בחירת גן האירועים, התקליטן, כמות המוזמנים שמות המוזמנים, שליחת כרטיסי הברכה, בחירת סוג האוכל ואיזה קייטרינג יערוך את האירוע ועוד נספחים כאלה ואחרים במהלך האירוע, כמובן יש כל מיני מוזמנים שיש להתחשב בהם מסיבות כאלה ואחרות ויש כאלה שגם מארגנים למשל אוטובוס למוזמנים, בקיצור, רק מכתיבת מאמר זה נדמה כי עבור מתחתנים אירוע זה אינו קל בכלל.

על כן יש מתחתנים רבים שאוהבים לקיים את האירוע באופן צנוע יותר, אם זה בגן של קיבוץ ובכך נחסכת מהן לא רק הוצאה כספית אלא גם נחסך מהם חלק מההפקה, יותר קל לדאוג לקייטרינג לא פעם דרך הקיבוץ למשל.. יש מי שפותרים זאת בקיום החתונה באולם שמחות וכך האולם מביא עימו את הקייטרינג, או התקליטן וכדומה. הבעיה במצב כזה הוא שלא תמיד יש לנו שליטה על סוג האוכל או התקליטן ואז אנו נעדיף לדעת מה תהיה רמת המוזיקה וסוגה אפילו במחיר של כאב ראש נוסף..

מתחתנים רבים סיפרו לי את התהליך שעברו, יש מי שלחוץ יותר ויש מי שלחוצים פחות, אך זהו אירוע מיוחד ולא פעם יותר עבור הכלה זאת אומרת שהיא מתרגשת יותר ולכן אולי אף לחוצה יותר ולכלה בדרך כלל יהיו חשובים דברים שלחתן פחות ולכן זה גם משפיע על האירוע וכדי למתן את החששות הרבה פעמים צריך לגלות לא מעט אורך רוח וסבלנות אם זה מצד החתן או הכלה או החברים וההורים. באירועים מסוג זה שהינם לחוצה מלכתחילה חשוב מאד לגלות סבלנות הרבה יותר ממה שהיינו מגלים במצב אחר בחיינו, זה יכול בהחלט להקל עלינו בכל התהליך וגם נוכל לתכנן את החתונה כראוי ואם נעשה זאת בשיקול, מי יודע אולי אף נהנה מכל תהליך החתונה אין ספר שיש לכך סיכוי. בכדי שננחל הצלחה בארגון האירוע הזה ונהנה ממנו חשוב שנתכנן את השלבים בצורה שקולה נבדוק קודם הצעות חברים ומעט רעיונות באינטרנט ובמגאזינים שונים עבור אירועי חתונות שישי .

אם כן לא חסרות אופציות ואם נעשה זאת בצורה שקולה ואולי באמת שווה לתת טווח מספיק בין הצעת הנישואין ועד לחתונה בכדי ליהנות מהתהליך אפילו כמה שניתן רק לא להיכנס לשאננות כמובן כדי לא ליצור לחץ לקראת הסוף.

אירועים קטנים