אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים


עירית
פורסם: 12/23/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

אירועים עסקיים - איפה, מתי ולמה כדאי לערוך אותם?

עדיין לא הבנתם את הקונספט של אירועים עסקיים? מרגישים שכולם מדברים על משהו שאתם עדיין לא בדיוק מבינים עד הסוף? ובכן אירועים עסקיים הם השם החם בשוק הישראלי, תחום שנועד למנף חברות המנסות למכור שירותים ומוצרים ממותגים בתוך ענף רווי תחרות. אירועים עסקיים נועדו לענות על כמה צרכים עיקריים כגון:השקות של מוצרים, שירותים, פרוייקטים, סניפים חדשים, חברות בת ועוד. אירועים עסקיים הם מקום טוב לפנק את העובדים ולהחזיר להם בתמורה להשקעה (זו גם דרך טובה לגייס עובדים כי אנשים צעירים ומשכילים מחפשים מקומות עבודה הידועים בתחום של השקעה ברווחת העובד).

אך חשוב מכך, אירועים עסקיים נועדו לפנות לקהל הלקוחות הקיים ולקהל לקוחות פוטנציאלי ולהראות להם את המוצג, המיזם, השירות,הסניף החדש ועוד בכדי להפוך אותם לקהל נאמן. אחרון חביב, אירועים עסקיים נועדו לעשות רעש תקשורתי היינו הם בסיס ליחסי ציבור עסקיים. אירועים עסקיים, ככל שהם גדולים ומפוארים יותר, ככל שהם מצליחים למשוך יותר טייקון ויותר סלבריטאים, כך הסיכוי שלהם להגיע לעיתונים ולאתרי אינטרנט רבים הוא גדול.

אירועים עסקיים - מתי כדי לקיים? כפי שכבר צויין, אירועים עסקיים גדולים הם לא סתם חגיגה כי לחבר'ה במשרד מתחשק... אירועים עסקיים באים להחדיר מסר לתודעת הציבור בין אם זה הלקוחות, השותפים הפוטנציאלים, קבלני משנה בתחום או התקשורת עצמה (ודרכם גם הלקוחות הפוטנציאליים). לכן אירועים עסקיים צריכים להערך במועדים מיוחדים כגון - חגיגת עשור להיווסדה של חברה, פתיחת סניף ראשון בדרום, החדרת המוצר X המוצר הראשון בארץ מסוגו, מיזוג חדש בין תאגיד ישראלי לתאגיד בינלאומי, הנפקה מוצלחת בבורסה ועוד. ככל שהאירוע יותר חגיגי ויותר חד פעמי, כך יותר אנשים יגיבו להזמנה וכך התקשורת תגלה יותר עניין.

אירועים עסקיים - היכן כדאי לקיים? אירועים עסקיים צריכים להערך במקומות עסקיים מכובדים. החל מחדרי כנסים בבתי מלון 5 כוכבים, דרך אולמות אירועים מפוארים, ועד למקומות לא שגרתיים כגון על יאכטה, על גג של בניין גבוה (גורד שחקים) ועוד. המיקום צריך להיות קשור במידה מסויימת לקונספט של האירוע ויחד עם זאת, אירועים עסקיים חייבים להערך במרכז הארץ או סמוך למקום העבודה בכדי לא לשבש את יום העבודה. אם אתם חברההממוקמת בשרון, אל תסחבו את כולם לאולם אירועים בצפון, אירועים עסקיים צריכים להתקיים בקרב מקום בכדי שלכולם יהיה נוח להגיע.

אירועים עסקיים - על מה לשים דגש? כפי שכבר צויין - קונספט של אירועים הוא הדבר הכי חשוב, אם מדובר על חברה טכנולוגית, החל מהעיצוב של האולם ועד לעיצוב ההזמנות הכל צריך לשדר טכנולוגיה וחדשנות ואילו אם מדובר על חברת קוסמטיקה - הכל צריך לשדר יופי, אסתטיקה, יוקרה, איכות חיים ועוד. אל תוותרו על הקונספט בשום מחיר. כמו כן, אירועים עסקיים חייבים לשדר איזשהי יוקרה (פאסון) חשוב להדגיש שיש "קוד לבוש" בכדי שאנשים יגיעו בלבוש עסקי הולםפ ולא בג'ינס וחולצה כי הם יחשבו שמדובר על מסיבה!

banner
אירועים קטנים