אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
אירועים


איריס לקנר
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית אירועים

 

אירועים

 

אירוע הוא לא עוד מפגש כשאר מפגשים, אירוע הוא התרחשות עוצמתית באמצעותה אנו יכולים לכנע ולהדהים קבוצה של אנשים, כמו גם לאחד אותם וכל זאת במסגרת חגיגית, היא סיבת האירוע.

ככל שנתייחס לאירוע שלנו בחשיבה מרובה ובשקידה על הפרטים כמו גם על כל העוסקים במלאכה, כך אנו מגדילים את הסיכוי שלנו לאירוע מוצלח שייזכר אצל הנוכחים בו כערב מושלם.

בעזרת אירוע מרשים אנו יכולים להגיע כמעט לכל מטרה שהוצבה, בין אם לגבש קבוצת עובדים או לחגוג ולשמח חבורת חוגגים. אין ספק שתכנון טוב של אירוע הוא קריטי. ישנם לא מעט גורמים אשר לוקחים חלק באירוע ויש להבטיח עבודה מתואמת ומתוזמנת של כל הנוטלים חלק. כמובן ששמירה על איכות ורמה גבוה נדרשת. הצלחת האירוע תלויה בצורה קריטית במנהל האירוע הוא המפיק וכמובן בתקשורת הטובה שלו עם הלקוח שלו.

 

כאשר מתכננים אירועים, הדבר הראשון שעושים הוא תיאום ציפיות מלא, או במילים אחרות, מנסים לדמיין איך בדיוק אנו רוצים שהאירוע שלנו יהיה. חשוב מאוד שנרד לפרטים עת נעשה כן, מן הטכניים ועד למהותיים ביותר,  של האופן בו רוצים שייראה,איזה אווירה אנו רוצים באירוע שלנו, ומה בעצם אנו מנסים להשיג באמצעות האירוע שלנו ,  או מהו אותו מסר שאנו שרוצים להעביר. יש להיזהר היטב בבחירת האולם כמו גם קביעת לוחות זמנים, ועוד למן התפאורה התאורה, האוכל וכן הלאה עד לפרטים הקטנים ביותר, כל אלו בסופו של דבר צריכים לשרת את המטרה הסופית של האירוע אותו אנו מארגנים.

 

כאשר המדובר בחתונה המטרה הנעלה היא שהחתן והכלה, המשפחה והחברים יחוו חוויה של פעם בחיים, ישתתפו בחוויה רגשית עמוקה וכמובן, ייהנו מאוד.

כאשר המדובר באירוע עסקי אפשר כי האירוע שלנו מטרתו לגבש ולתת תחושה של בית ושייכות לכל העובדים, כמו גם לנטוע בהם גאוות צוות.

אם מרימים, למשל, אירוע גיוס כספים אזי שחשוב לנו שהמשתתפים יהיו בטוחים שהם אכן באו לתרום למטרה חשובה ונעלה וככל שאנו נשדר להם את המסר הזה בצורה ברורה יותר ומשמחת, אלו ירגישו בנוח לתרום ולתרום יותר ממה שהתכוונו לתרום אפילו.

אירוע של השקת מוצר חדש הוא כמובן כזה שהמשתתפים בו לומדים לאהוב ולהאמין במוצר ולרצות להשתמש בו, כמו גם לשכנע אחרים לרכוש אותו.

 

איך עושים אירועים ?

יש להבין כי אירועים מפיקים. בין אם המדובר בחברה מקצועית או בגיוס כוח אנושי פנימי – משפחתי או מתוך החברהיש אדם אחד האמון לראות את התמונה השלמה, לקשר בין כל הגורמים העוסקים בשינוע האירוע ותוכנו ולדאוג לכך שיהיה קשר ישיר עם הלקוח או כוכב/ת האירוע.

מפיקי ומתכנני אירועים מקצועיים מתחזקים יחסי עבודה טובים עם הספקים שלהם, שלאלו מרכיב חשוב ביותר בהצלחת עבודתם של אותם מפיקים ומארגנים. אלו, המארגנים לרוב ניחנים ביכולת הנהגה גבוהה והם יודע למקסם את התפוקה של האנשים שעובדים איתם על האירוע.

 

 

ואל לנו לשכוח, אירוע הוא עניין המורכב מגורמים רבים ופרטים עד אין קץ. כל אחד מאלו יכול להפתיע אותנו בתקלה וזו יכולה לצוץ ממש ברגע האחרון, ועלינו לדעת להגיב ולטפל ולכבות שריפות ביעילות. את הלקוח זה לא אמור להטריד כמובן. מפיק האירוע יטפל בכל אלו מבלי שהלקוח כמובן יוטרד או יהיה מודאג. אולם קאלה מזמין אתכם לחגוג אירועים בסגנון ייחודי בחיפה, בקרו באתר אולם קאלה לפרטים נוספים.

 

 

 

banner
אירועים קטנים