אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא שמלות כלה וערב

שמלות כלה וערב שמלות כלה וערב הם עסק יקר מאוד ומגוון מאוד, לנו לנשים, בשונה מהגברים, יש קושי גדול להתלבש לאירוע, אנחנו לא יכולות לשים ע

יוטבת
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית שמלות כלה וערב

 

שמלות כלה וערב 

שמלות כלה וערב הם עסק יקר מאוד ומגוון מאוד, לנו לנשים, בשונה מהגברים, יש קושי גדול להתלבש לאירוע, אנחנו לא יכולות לשים על עצמנו רק איזה חליפה וללכת, גברים אפילו את העניבה של עצמם לא מצליחים לשים וגם זה נהיה חלק מהעבודה שלנו, אנחנו לוקחות חלק מאוד חשוב ביציאה לאירוע ואין בכלל מה לערער על זה, השאלה היא מה המטרה שלנו כשאנחנו יוצאות? מה יותר חשוב, להיראות טוב או לשמור על הערכים? והכי חשוב, האם שווה להשקיע הרבה כסף על שמלות כלה וערב?

כשאנחנו יוצאות אנחנו ללא יוצאת מן הכלל רוצות להיראות טוב, אבל טוב בשביל מי, יש הרבה מאוד סוגים של שמלות כלה וערב שכל אחת מהן יכולה לתת לנו מראה שונה ומיוחד, אם אנחנו רוצות שלא יוכלו לפספס אותנו נלבש שמלות כלה וערב מאוד חושפניות, אם מדובר על שמלות ערב נבחר צבעים עזים יותר שבולטים למרחוק כמו למשל אדום שבאמת אי אפשר לפספס אותו, כשאת לובשת שמלה אדומה תהי בטוחה שאת נראית כמו איזה נקודת לייזר אדומה על לוח. אם המטרה היא לא לבלוט דווקא אפשר ללכת על צבעים סולידיים יותר, שפחות בולטים, כמו למשל שחור, או כחול, לא ללבוש שמלות כלה וערב נוצצות מדי ולהימנע ממחשופים עמוקים מדי. אם המראה האלגנטי זה מה שמעניין אותך כדאי שתלכי על שמלות כלה וערב עם גזרות קלאסיות, שמבליטות את האיברים הרגילים אך לא יותר מדי, לא ללכת על מחשופים כבדים מדי ואם מדובר על שמלות ערב את גם יכולה ללכת על צבעים רגילים כמו למשל שחור.

בינינו כולנו יודעות שבתור נשים יש לנו את היכולת למשוך גברים מבלי להגיד מילה אם אנחנו נראות מושכות מספיק, השאלה היא אם מבחינה מוסרית זה בסדר למכור את עצמך ככה בזול, ידוע שמחשופים גדולים הם יותר מושכים ויותר יפים אבל זה מה שאת רוצה שיראו בך? אנחנו רוצות לבחור שמלות כלה וערב שיבליטו רק את המראה החיצוני שלנו וישדרו רק משיכה מינית? זאת שאלה טובה שלאו דווקא הדתיות שבינינו צריכות לשאול את עצמן, כי לא הרבה נשים היו רוצות לדעת שמתקרבים אליהם רק ממטרה פיזית ולא כי באמת רוצים להכיר אותן, על בחירת שמלות כלה וערב זה צריך מאוד להשפיע.

ולנקודה הכי חשובה, הכסף, בינינו ערב אחד לא אמור לגמור לנו את כל המשכורת, ויש שמלות כלה וערב שעולות ככה אם לא במחיר של כמה משכורות, ךא צריך ללכת עם שמלות כלה וערב שנראות כאילו הוציאו אותן עכשיו מהזבל אבל גם לא צריך להיסחף ואפשר לעשות השוואה בין כמה מקומות לפני שרצים לגהץ את הכרטיס אשראי.
 

אירועים קטנים