אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
רבנים

הרבה טקסים יהודיים מנוהלים על ידי רבנים מוסמכים הבקיאים בהלכות הטקס


יוטבת
פורסם: 6/22/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית רבנים

 

רבנים

הסוגיה הכי חמה שעלתה עכשיו בתקשורת בנושא רבנים העלתה הרבה שאלות על המגזר הדתי לאומי ועל הציונות הדתית למרות שלא ברור לי כל כך למה מאשימים מזגר שלם ושלל רבנים בגלל רב אחד שעשה מעשים אסורים, הרי מי שחשף אותו בסופו של דבר היה פורום של רבנים, לא אמנון לוי ולא רפי גינת ולא שום עיתונאי אחר אלא של רבנים בעצמם אז למה מכלילים עכשיו את כולם?

הטענה הרווחת ביבור נובעת מבורות מוחלטת בעניין של דתיים, הציבור החילוני שלא יודע מה קורה בישיבות תיכוניות ובישיבות ההסדר חושב לתומו שהומוסקסואליות קיימת בכל מוסד בו לומדים בנים ובנות בנפרד וחושבים שזוהי בעצם בריחה מתמודדות בנושא שיש כאן איזו התנזרות כמו שקיימת בנצרות וכל זאת כי הם לא באמת טרחו לחפש ולבדוק. רבנים נראים להם רחוקים שנות אור וכל מה שנושא את שמה של התורה נראה כדבר מצורע שיש להתרחק ממנו ולכן הכל לוטה בערפל וכידוע שכאשר אין הרבה ידיעה הדמיון נכנס לפעולה בכל הכוח וכל אחד אוהב לדמיין את הדבר הכי מטורף שיש, במקרה הזה הרבה חילונים מדמיינים לעצמם של מיני סצינות של הומוסקסואליות ברחבי בתי המדרש.
כאשר התפוצצה פרשת הרב אלון על ידי פורום רבנים כל הדמיון הזה רקם עור וגידים, כל מי שחשב ככה בא על סיפוקו ובטוח שככה זה בכל מקום ולכן התדמית הציבורית של רבנים ושל ציונות דתית בזבל כרגע.

עוד דבר הוא התפרקות של הציונות הדתית מבפנים, מה שקורה הוא שקשה להאמין כבר כי יש רבנים גדולים מפה ורבנים גדולים מפה, לא יודעים איפה הצדק ונהרסים ערכים של שנים על גבי שנים ומבינים שזה לא חלום רע אלא המציאות המכאיבה ושכמה שאנחנו לא אוהבים את זה נצטרך להתמודד עם זה לא רק מול עצמנו אלא גם מול כל הציבור החילוני ששועט על זה כאל טרף טרי.

התקשורת ממש עטה על הנושא וכבר מצאה עוד רבנים נוספים המואשמים בעבירות מין בכדי להגדיל את הפרשה ולהשיג יותר רייטינג, פתאום כל אחד רוצה להיות כוכב לרגע אז אנשים מגיעים עם סיפורים חדשים וכל הארגונים של ההומואים והלסביות הדתיים מתחילים לחגוג ופתאום מרגישים שהם הנושא החם של הסיפור.

רבנים אמורים היות אלא שאנחנו סומכים עליהם הכי הרבה ולכן כל הדבר הזה מבלבל מאוד ויכול לגרום לעוד הרבה נזק מצד כל התלמידים של הרב אלון ושל רבנים נוספים. אם עד עכשיו רבנים היו כאנשים מושחטים היום הם מוכיחים את הטענה הכוזבת הזאת שבאמת לא נכונה בשלמותה לגב י רוב רבנים שיש.
העוול כלפי רבנים יגמר בסוף רק שאנחנו צריכים להביא את אותו הסוף, כי לבד הוא לא יגיע.
 

אירועים קטנים