אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא קייטרינג כשר

קייטרינג כשר כיום אנשים אוהבים להזמין קייטרינג בכל מיני מקרים, גם במקרים של אירועים רציניים אבל גם לאירוחים גדולים, להרבה מהאנשים חשוב ש

יוטבת
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית קייטרינג כשר

 

קייטרינג כשר

כיום אנשים אוהבים להזמין קייטרינג בכל מיני מקרים, גם במקרים של אירועים רציניים אבל גם לאירוחים גדולים, להרבה מהאנשים חשוב שיהיה קייטרינג כשר, גם אם הם לא דתיים יש את הצורך בכשרות ובשמירה על המסורת ועניין של קייטרינג כשר הוא דבר שמאוד מייצג מסורת ודת ולכן הרבה אנשים מעדיפים מאוד להזמין קייטרינג כשר, למרות שאולי קייטרינג כשר זה ניותר יקר מקייטרינג רגיל, רק ליתר בטחון.

עניין של כשרות הוא מורכב מאוד ויש לו גם רמות שונות ודעות שונות ומכשירים שונים, יש את הכשרות של הבד"ץ שגם היא מתחלקת לכמה סוגים שהיא נקראת המחמירה ביותר, של המהדרין, ולרוב מי שמשתמש בכשרות הזאת הם החרדים שאולי יש להם רמה נמוכה של קייטרינג כשר אבל הוא עדיין קייטרינג כשר. כשרות של בד"ץ ניתנת בנוסף לכשרות הרגילה, כל מקום צריך שתהיה לו הכשרות של המועצה הדתית המקומית ורק אפשר להדר עם בד"ץ.מי שרואה רק בד"ץ כדאי לו לחשוש לאיזושהי רמאות כי לפי החוק זה לא יכול להיות.

אנשים שואלים את עצמם הרבה פעמים למה צריך להזמין קייטרינג כשר, הרי אם נבקש רק אוכל כשר הם לא יביאו לנו שרצים ונבלות, אזהו שזה ממש לא נכון, כשרות זה לא רק לא לאכול חזיר אלא יש גם עוד הרבה דברים אחרים שאולי אפילו יותר גרועים, למשל, אם אוכלים חרק, או שרץ בשפה ההלכתית, עוברים על שישה לאווים של התורה אבל אם אוכלים חזיר עוברים על ארבעה לאווים, אז למה בכל זאת עושים מחזיר כזה סיפור גדול? פשוט הוא חיה גדולה שקל לראות אם אוכלים אותה מאוד והיא גם נהייתה סמל של אנטי כשרות וכך נוצר שמעבר למובן ההלכתי גם אסור לאכול את זה מכיוון שזה ממש חתירה כנגד כל הכשרות.

עוד דוגמא שתגרום לכם להזמין קייטרינג כשר היא שהרבה פעמים שקייטרינג לא כשר הם לאו דווקא מקפידים על נקיון האוכל כמו שמקפידים אצל קייטרינג כשר ויכול להיות שיש לכם חרקים קטנים בוכל וכל מיני דברים שלא מקפידים לנקות אותם, הנקיון על פי ההלכה הוא נקיון מאוד מחמיר ולכן כדאי מאוד להזמין דווקא קייטרינג כשר, האוכל שלכם יהיה נקי יותר ולא יהיה שום חשש ללכלוכים.

עוד דבר הוא שפעם היה שכעל קייטרינג כשר היה עם אוכל מגעיל כי זה היה של החרדים אבל היום אפשר להזמין קייטרינג כשר עם אוכל איכותי וטוב מבלי לדאוג כי כל הנושא של קייטרינג כשר מאוד התפתח בשנים האחרונות ואפשר לאכול אוכל שהוא גם גורמה מצד אחד ומצד השני הוא גם כשר, גם המחיר היום הוא לא הרבה יותר יקר מקייטרינג רגיל כך שאין שום סיבה לחשוש.
 

אירועים קטנים