אירועים

אירועים | פרסם כאן
 
 
 
 
מאמר בנושא עיצוב תכשיטים


איילה
פורסם: 3/21/2010

מאמר זה שייך לקטגוריית עיצוב תכשיטים

תכשיטים

תכשיטים הם מה שאנחנו עונדים על עצמנו כדי לקשט את עצמנו, מול אחרים ומול עצמנו. אי פעם חשבתם לעצמכם למה אנשים עונדים תכשיטים? למה הם כל כך אובססיביים אחרי קישוט עצמי ומנסים להביע את החיצוניות שלהם? זו אולי נשמעת כמו קלישאה, אבל האם אף פעם לא שאלתם את עצמכם מה יותר חשוב לכם- האישיות שלכם או המראה שלכם?

בעולם החתונות תכשיטים משמשים אותנו כדי לקשט את עצמנו. אנחנו מקשטים את עצמנו בהמון דרכים שונות ומשונות והוספת תכשיטים עשויה להוסיף על כל אלה.

חתונות זה אירוע שמיוחד עבור הרבה אנשים- הרבה אנשים מחכים בקוצר רוח ליום שבו הם יתחתנו ומדמיינים בראשם בדיוק איך זה יקרה ומה יהיה ואיפה הם יהיו ואיך הם יראו. הם מדמיינים את האולם (או הגן), את האוכל, האנשים וכמובן את החתן.

כשמגיע יום החתונה שלנו אנחנו רוצים להיות הכי יפים שאנחנו יכולים להיות. כדי להיות הכי יפים הנשים לובשות את השמלה, עושות תסרוקת מיוחדת, שמות איפור ועונדות תכשיטים מפה ועד הודעה חדשה. הכל כדי להפוך את הכלה ליצור הכי קסום והכי יפה שנמצא בכל המקום באותו היום. כל זה נועד כדי לגרום לה להרגיש שוות ערך. להרגיש האישה היפה שהיא רוצה להיות בזמן שהיא באה בברית הנישואין עם החתן.

תכשיטים זו אחת הדרכים הכי מוכרות שיש לאנשים לקשט את עצמם ולהתייפות. זה משהו שאנחנו משתמשים בו עוד מלפני מאות שנים אם לא אלפי שנים- עונדים על עצמנו תכשיטים שמקשטים אותנו והופכים אותנו ליותר מושכים, יותר יפים ויותר מיוחדים. בזמן החתונה אנחנו רוצים להיות הכי מיוחדת שאנחנו יכולים להיות לכן אנחנו שמים כמה שיותר תכשיטים.

בעוד להרבה אנשים נדמה שערכם של תכשיטים קובע את גם את ערך האנשים שעונדים אותם, זה לאו דווקא נכון- אנחנו יכולים לענוד תכשיטים שאינם יקרים בהכרח אבל ערכם הסנטימנטלי הוא גבוה- בין אם עשינו את התכשיט הזה בעצמנו, עשו אותו בשבילנו או שאנחנו פשוט אוהבים את המראה של התכשיט, "זול" ככל שיהיה, תכשיטים נועדו לגרום לנו להרגיש טוב עם עצמנו ולייפות אותנו לאו דווקא רק במראה החיצוני אלא גם במה שאנחנו משדרים- כשאנחנו משדרים שאנחנו מאושרים ושמחים, ככה האנשים יראו אותנו- יותר יפים, יותר מאושרים ויותר שמחים.

מהבחינה הזאת תכשיטים הם הרבה עבודה פנימית- בעוד תכשיטים הם משהו חיצוני שאנחנו עונדים כדי שיראו אותם, הם בעצם גורמים לנו להרגיש יותר יפים (או יותר יפות, לנשים שקוראות), יותר מושכים ויותר סקסיים. זה בתורו מקרין החוצה ואז אנשים רואים את זה גם בעצמם. 

אירועים קטנים